今日都差吾多係11點先起身嘎啦!跟全去食野+去圖書館
原本無諗住會有甘多人去的,哈哈^.^幾開心嘎,因為有人教我做工課......
沉日係家長日,今日補假.人人都知道自己成績了係得我未知(我因為某d原因所以要星期2先拿)
好驚啊!!!好多人嘎成績/名次都下降,我都擔心緊自己嘎mark,听日就要拿了......
我諗都吾會好得去邊~~~~~~