今日係from 2 嘎德育戲劇比賽大日子,我地總算順利地完成左個演出.....[不過成果未知,容後先會公報+颁奖]
賽後返到課室,我地激到miss了,區好嬲甘係度話我地@@[誰對誰錯自己心知肚明,我只知道自己無出過聲]
講返沉日啦!沉日放左學就返屋企上左陣網+吃飯+沖涼,6:40度先可以出門搭"叮叮"去中環,幾趕啊,驚死遲到.不過甘岩落左車就見到miss,跟住就甘同miss行左睇戲嘎地點!場戲都吾好睇嘎,悶到死...第一次去甘嘎戲院睇戲,我地坐嘎位同d演出者勁近.又吾可以出聲講野,全場係甘坐定定...@@
睇完返來10點了,啊媽又留左飯比我食.....食完都11點了!
听日放學就返大陸,要到星期一先返出...
|