朋友始終是朋友啊!那是不能改變嘎事實~~~~~
今日第一堂chs,以為區會記得要我地收工課啦!點知,,,哎...無講了!!!區次次都係甘,人地無做區就收,人地做左嘎區就吾收,真係比區激死!無奈到~~~~~~@@
英文堂,慘慘慘.....無啦啦又要作文,,,,傻,,,人地都吾識...........(hate)
吾想再講,本來心情都ok,但依家~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~哎哎哎...煩死人啦!