今日,當我一翻開報紙.我便看到我主題上打嘎果句野!吾知係好事定壞事呢......
哎,我好矛盾~~~我不知自己能否真的學好習,讀好書,做到區所講甘.[不過我會盡力]
無打幾日,吾知打咩好,今日好似無咩事發生.........