點解點解,點解我d成績會甘?真係,,,,,,哎.....吾講了,(諗得愈多只會傷得更重)讓區跟住時間過去吧!!!
I must be strong~~~
不過又好似有人送個安慰獎比我甘,啊DAD MUM都無罵我...DAD仲買左部MP4返來,搞到我一時忘記曬D吾開心嘎野!哈哈,其實我早就想有部MP4了......THX,MY DEAR DAD
夜了,,,要訓了...希望吾開心嘎野無再係我身上發生,希望我可以積極d面對下一次嘎考試....(無人安慰,為有自己安慰自己咯)
[希望你地無問起我嘎成績啦!多謝合作......]