▒{世界}雖然不停地!轉動*!,,
ζ°':.__ ×° ┌ |落淚的結局 *°+朋友關系+→ 可否轉為情侶關系嗎?~●○◎ 我愛你 °× 只怕你愛不起 ★°×∥...我愛你太深 ,,只會令我太傷心∫☆ ◆”.]愛與恨只是一線之間::[o◇ o◇
MANMAN0323
暱稱: ~.~Hello @ Kitty ~.~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
say goodbye
慘....
德育戲劇比賽
事實能否改變,答案:no
讀書好,讀好書,好好讀...
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 20
今日人氣: 0
累積人氣: 635
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 6 日  星期二   晴天


哎,心情大跌...... 感動 分類: 未分類

 點解點解,點解我d成績會甘?真係,,,,,,哎.....吾講了,(諗得愈多只會傷得更重)讓區跟住時間過去吧!!!

I  must be strong~~~

不過又好似有人送個安慰獎比我甘,啊DAD  MUM都無罵我...DAD仲買左部MP4返來,搞到我一時忘記曬D吾開心嘎野!哈哈,其實我早就想有部MP4了......THX,MY  DEAR DAD

夜了,,,要訓了...希望吾開心嘎野無再係我身上發生,希望我可以積極d面對下一次嘎考試....(無人安慰,為有自己安慰自己咯)

[希望你地無問起我嘎成績啦!多謝合作......]






訪客留言 (返回 MANMAN0323 的日誌)


EMILY 於 2007-03-07 09:46 PM 發表:
吾好灰心拉,今次吾得就下次考好D.努力会有成功的一天.我支持你.....^-^.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯,,多謝你嘎支持+鼓励...我會盡自己所能,做到最好嘎啦!you  too喔~.~
多d上來我度留言啦!thx
Posted at 2007-03-08 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]