哎,,今日好黑...maybe時運低!!!(其實岩岩就應該打完我個日記啦,點知電腦又~~~~)想把今日發生嘎吾開心事話比大家知,為有再打多次咯!
pe:我校有張50蚊噶,吾知大家知吾知呢!因為一場比賽,而比區罵,罰(3樓跑上8樓來回3次,15mins內)最吾份氣嘎係比區罵完,罰完...仲要比區改埋我地成班2a班女仔d分為0,即係pe吾會有分了!!!(咩人來嘎,到底區係咩人?世界上真係咩人都有)
is:早知要做實驗了,仲諗住區會拖堂添......但為一無諗過嘎就係比區打頭咯!!!一野打落來,都米話吾痛!最慘有個同學仲比區打左7野添,哇,,真係~~~~~~~~~(錯左雖然要改,但都吾使甘打人係嗎)
甘嘎學校,甘嘎老師,試問仲有邊個有心係度讀好書呢?甘嘎校活生活@@I hate
返到來屋企,前2日買嘎mp4好似發生左問題喔,,傷心
|