| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 15 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
^^*啜..朋友(00)"  |
T0: 蛙豬'*
唔關心您關心邊個姐= ]*傻...(00)
From: Mei ki*
________________________**
“ 呢排!!* 對某 d 人'*好有機心= ]
因為您有前科* 同埋您呢排做
d 野' 有d唔知點 ]]* 所以有好多0野
我都唔會同您地2個講 * 仲要呃我!!
我好好呃咩? 今次係話緊我地呢班^^
信您地2個1成..* 就西足全程!!!* Good
我呢排既心事:只得= ]* 蛙 - 珊 - 丸 -* =0= 知!!!!*^^
_____________________________________________
_____________________________________________
PS: 小包 ; siu ; 橙???? 失了中!!!* mIss
|
| 刊登時間︰2006-07-15 11:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
幸而*  |
當天身體貼近 深深愛那用問
假使心聲聽到你會否捨棄告別埋沒我心
深刻的教訓 彷彿對你沒恨
怎麼偷泣到凌晨難就寢
天色不必再暗 彷彿這叫命運
畢竟當天你也會有心捨棄輩份營造氣氛
怎麼不配襯 苦海裡也自問
兜兜轉轉碰到某某君仍願意等
*若未拋開 未能去愛
然而分開 仍能記載
當天原來 傷心何來
心根本依然從未放開
未願拋開 幸而有愛
原來精彩 才能記載
當天何來 傷心坐大門外
(可惜從來 根本沒存在)*
假使不可佔據 抽空與我敘敘
儘管今天你與那某君相愛既定無謂再追
早應該撒退 好好再次入睡
怎麼總想到你會凝淚水
風乾的心已碎 怎可叫我入睡
不甘拋開最愛既遠走相愛注定無奈告吹
天生的配對 怎麼會背負罪
不想死心勉強要愛長埋在廢墟
REPEAT*
其實願捱下去
因我當時 總算擁有快樂我知
在意 誰曾被你重視
REPEAT*
|
| 刊登時間︰2006-07-14 11:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
123= ]* 上學去  |
今日'--*出左去!!!2同3..*kk同可樂!!!*爆咪同老公
行左超耐!!傻嫁..好嬲..*屌鬼>0<"可樂!!!kkk*
係3樓= ]7畸走了..搭的!!正野再上學!!!*傾電話= ]
冇了... 宜家係學校!!*^^ 哈哈 |
| 刊登時間︰2006-07-14 10:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
ZZZZZ*  |
係屋企訓死了..*起身..返lunch!!!*
老公打左好多電話黎!!*啜s10000
之後'*上左蛙家..傾左陣電話=]
就返學!!!*返到去又俾人小>0<"*
放學..屎忽恨!!去食野!!!*索kkkkkk
見老福!!!*今晚出去!!* |
| 刊登時間︰2006-07-14 10:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 12 日 星期三
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 56 | »
|