| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 8 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
T0:隊長'*劉耀祖!!*  |
t0"隊長*祖!!
唔係我地要搞佢囉*希望您要明白呢]]*^^
我地俾人話"我地自己都味出聲喇'*
係佢自己講撚到要嘈:我地先出去1齊嘈姐"
出到去又話乜又乜..又話只係話珊同丸"
咁乜撚野叫成班傻西呀.."聽撚到呢句先
開始興姐,,就算真係只係話珊同丸"咁又點
我地都會嬲囉..話我地-0-" 咁您又知唔知
佢點樣話您自己dd隊員0牙?"唔想又要
因為佢搞到咁'*蛙蛙今朝都冇心係咁]]*
唉>0<"總知..野就係佢搞出黎既''*仲咩咩
睇排囉..呢d咩意思呀..*
From: 2位隊員;;;* 蛙蛙 & 美琪""
|
| 刊登時間︰2006-07-08 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 8 日 星期六
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
1個字煩*  |
出左去'*嘈交...."煩"*不過→又係人地煩先既'*唉>0<
超'*成日都係咁.' 今次又話中我地個6個]]*
haha'*不過'.....算喇" 上0左1樓3樓kkkkk"
係著條個邊|||*亞mark同丸條仔個d招...'*之後
走走走..搭的的 = ]* 蛙表姐辛苦陪佢搭的返ty"*good""
上左的= ]* 先有人打黎話車我返屋企'*哈哈哈
pkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpkpk = ]*
老公老公豬" i love u*
ps: sor'又要噴泉媽落黎同我行街街*>0<" |
| 刊登時間︰2006-07-08 09:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 7 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
|
2006 年 7 月 7 日 星期五
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
返lunch*  |

起左身..同狗睇碟碟"好悶-0-"我幫佢茶粉紅色指甲油"*
同黑色..*哈x1000"佢講d野假假地..'假得黎又幾好^^
睇到1半訓左陣..'就冇睇了..'隻狗係咁咬人"on撚9]]*"
之後佢又發埋d低b夢]]*自己係到笑'我仲以為佢做咩=0=
起身正野返lunch"返到去玩玩玩..洗頭"開心心"
丸丸同蛙蛙俾銀銀我返學..*啜" * 放學傾電電"*冇喇"
|
| 刊登時間︰2006-07-07 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四
還是照樣這麼喜歡您但您的心怎會信
|
返學..糖家*  |

夜晚出了去..食野先*之後老公落0左黎"KKKKK:::;
冇耐上左去..*3樓..再1樓"2樓"好耐冇見既[[E雯]]*
出左黎'^^..*入左9號房玩..*爆咪..行街..*之後
上返1樓..打交..上3樓"之後返學'*LUNCH..*去左
搵老公"ZZZzz= ]* ps" 努力d上學0牙 =0="劉美ki"
|
| 刊登時間︰2006-07-07 05:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 56 | »
|