| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 1 月 4 日 星期三 |
 |
h0meiyi:)
|
1半1半甘啦* 傻瓜; |
| 金日* 好快甘整好野,, 就落車站搵牙樺* 佢地啦*
就番學LU* 入左廁所* 搵埋SO媽* 佢地. . 河馬未番/*
>OOO<" 就去排隊LU" 河馬也番來了*// 好悶*
企左1陣. .就上LU" 好鬼悶* 就考試啦* IT&D,, SHIT"
吾鬼識* 亂甘作* 好過. .費事煩* 做完"好Q悶*
就寫下野甘啦* 唉唉* 時間過得好快* 又放啦*!!
第1時間緊係* 等齊人先啦*!! 就走LU" 如常甘*
去食野啦* 呵呵"" 又影相了* HAPI"HAPI" >VVVV<"
影左好多張* 食完野. . 就送SO媽個D搭車LU" 塋*
就上左我家了* 好LUN冇奈" 又話黎搵9我地* 妖*
信口開河* 坐左陣* 就走LU" 吾好煩* 去左塋家*
可人* 打黎 問9牙塋*電話. . 下下* 好撚冇奈"*
睇埋衛斯理,, 就走LU" 塋個牙媽要佢剪頭髮* 好LUN好笑/*
就去搭車LU" 搭到去屯市* 又吾見佢地* 費9事理*
四圍行,, 去左迪士尼間野. . 見到牙維個D * 哈哈``
就走LU" 又去番M記個度* 打比班粉腸* 佢地係M記* = =
下* 好冇奈. .得2丁友* [戊利同粉人]冇出黎* 四人行* 悶"
去左BUY E* 吾比買* SHIT* 佢地幫我地買,, 去撚左食野*
去左大會堂* 煲左陣E* 整埋隻眼. . 去撚左仁愛堂* 行行行* 去撚到*
比個牙佰* 話9我地細路* 冇撚野牙* 豬頭* 我F.2架啦* 細路"
坐多陣* 同佢地散BRAD* 去左搵牙樺*/ / 成日仆街*定吾知点"
見撚到牙樺* 仲有佢家姐* 影相* 呵呵"" 佢家姐姐走左* 行去大興*
去到杯度附近* 我去左第2冰影相* 同塋* 個D分開左. .打比佢地*
SHIT* 行行行* 講左勁多野* 妖* 好興囉" 做FD都冇意思*
``吾該D人吾好甘哂命囉"" 係FD既就吾會甘啦* 玩督灰牙*
好撚冇義氣囉" 玩吾起就吾好玩啦* 吾好甘認叻囉,, SHIT*
有仔不是大哂的喔* 吾好睇樣個D囉" 人地冇得罪你*
又要DIU 9人* 想点呢* 如果係甘叻既* 吾好番屋企牙*
冇話玩針對個D囉* 以事論事*
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2006-01-04 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |


|
| 2006 年 1 月 2 日 星期一 |
 |
h0meiyi:)
|
小企鵝* 走天涯. . >UUUUU< 傻瓜; |
| 金日* 方仔ADD我* 佢要走LU". . 我會等等等* >VVVVV<"
呵呵*// 這種堅持冇人可比* 就甘甘甘* [其實. . 我係吾記得左]*
去左沖涼整野* 打比小塋塋* 就落街LU" 去左美樂*
塋* 剪頭髮* 要等* 去左BUY E* 煲左陣* 就番過圠LU". .
剪完* 好搞笑,, 笑死我* 去左個公園* 吹左陣水. . >000<"
過左M記* 整頭* =OOOOO=" SHIT*/ / 去左燒山*. .
有班細路* 係度玩* 仲踩我條裙* 冇野好講囉" .. !! 過左陣*
去左OK食野* 食杯麵* 吾錯吾錯* 又落左波枱吹水*
上左我家* 食埋飯. . 又落街* 去左田景* 好LUN悶*//
訓著左* >OOOO<" 落車* FEEL好快. . 坐左陣. . 煲左陣E*
去搵佢. . 去左打千秋* 我的至愛喔*>vvvvvv<" 呵呵*
又去左玩搖搖板* 整到隻腳. . .好LUN痛* DIU"!! . .= =
去左踩單車* 不過* 成日趺* 都吾知乜鬼黎架. .甘CHEAP*
又去左隊啤*. .=@@=" 都吾知有咩甘好飲* 飲1啖都吾想LU". .
塋*係甘隊* 好吾知点* 整到成身都好痛** 條仆街同我玩介手*
1齊囉* 我咩都玩得起* 超超* 金日*介左 [MEIYI]同[2月14] >V<"
我都吾知可以点* 又去踩單車* 金次冇成日趺*// 食花生* =OO= 好味"
問左佢地好多野"' 個[粉人] 成日整人* 又整D冰落我度* O咀. .
又影相* 個頭好LUN 7*// FUCK". . 偉* SD訊息同我講*. . . ::
佢同佢條女,, 散左* 我冇野好講* 好似第3者甘* 唉唉*//
聽歌* 坐多陣. . 就去搭車LU" ,, 去到車站* 係甘踩單車同聽歌*
個牙偉條女打黎* 話9我* 好想喊* >OO<" NONONO*// 就上車LU". .
送埋塋番去* 就番屋企LU"!! 比人DIU* 又話9我介手* 我鐘意介未介*
隻手我既* 吹漲,, >UUUUUUUU<" 諗左好LUN多野* 又要番學啦"""
過得好LUN快* 2006* 我要開開心心,,
一拍兩散
專一至今 竟會敢 避過你的吻
伏在你身 說找到 更喜愛的人
我也居然變心 不禁要承認我
像往日我恨透的罪人
當初的我 為了你 圍滿著好友
日夜怪你 愛不夠 還驚你風流
然後到我內疚 任旁人來認購
恨你沒有問情由便放我走
*誰都會散 怎知一拍便會散
怪我自己作反 明明我不應再揀
忠貞怎可以貪 給拋棄亦已很慣
不慣去承認自私 移情別愛太奸
遲早要(都)散 散得清脆未算慘
我卻要忠變奸 斗膽一腳踏兩船
想上岸時又晏 無面目再解釋
自費了承諾是否太斗膽*
當初枉我 未拍拖 曾這樣講過
外遇那些 女主角 遲早惹出禍
誰料那個是我 又能如何恨我
沒法面對自我其實最痛楚
Repeat(*)
何苦再自命悽慘 你當我搗蛋
誓要去與他邂逅仍然從不怕被人話濫
從未做過玩家 但我卻承實認真去玩
真心相愛 未見得 為了他英俊
換掉角色 也許你 你都會包容
我到今天至懂 為情而淪落了
在背後確實有些苦衷 不可不信
其實我愛你愛到比她更恐怖; .w. |
刊登時間︰2006-01-03 10:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
HALO* >VV<* |

« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 160 | »
|