MEIYI415
暱稱: homeiyi` -3-'
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
10年了...
`2014
- wohooho !_!
- 笑一笑 沒什麼大...
- 大難不死 必有後福...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
^VVV^'
我愛你;我愛你;我愛你; ★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
站內搜尋

 

 
2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天

 
h0meiyi:)



1半1半甘啦*
      傻瓜;
               

金日* 好快甘整好野,, 就落車站搵牙樺* 佢地啦*
就番學LU* 入左廁所* 搵埋SO媽* 佢地. . 河馬未番/*
>OOO<"  就去排隊LU"  河馬也番來了*//  好悶*
企左1陣. .就上LU"  好鬼悶* 就考試啦* IT&D,, SHIT"
吾鬼識* 亂甘作* 好過. .費事煩*  做完"好Q悶*
就寫下野甘啦*     唉唉* 時間過得好快* 又放啦*!!
第1時間緊係* 等齊人先啦*!!   就走LU"  如常甘*
去食野啦* 呵呵"" 又影相了*  HAPI"HAPI"  >VVVV<"
影左好多張* 食完野. . 就送SO媽個D搭車LU" 塋*
就上左我家了* 好LUN冇奈"   又話黎搵9我地* 妖*
信口開河*   坐左陣* 就走LU" 吾好煩*  去左塋家*
可人* 打黎 問9牙塋*電話. . 下下* 好撚冇奈"*
睇埋衛斯理,, 就走LU"  塋個牙媽要佢剪頭髮* 好LUN好笑/*
就去搭車LU"  搭到去屯市*   又吾見佢地*  費9事理*
四圍行,, 去左迪士尼間野. . 見到牙維個D * 哈哈`` 
就走LU"  又去番M記個度* 打比班粉腸*  佢地係M記* = =
下* 好冇奈. .得2丁友*  [戊利同粉人]冇出黎* 四人行* 悶"
去左BUY E*  吾比買* SHIT* 佢地幫我地買,, 去撚左食野*
去左大會堂* 煲左陣E* 整埋隻眼. . 去撚左仁愛堂* 行行行* 去撚到*
比個牙佰* 話9我地細路* 冇撚野牙* 豬頭*  我F.2架啦* 細路"
坐多陣* 同佢地散BRAD* 去左搵牙樺*/ / 成日仆街*定吾知点"
見撚到牙樺* 仲有佢家姐* 影相* 呵呵""  佢家姐姐走左*  行去大興*
去到杯度附近* 我去左第2冰影相* 同塋* 個D分開左. .打比佢地*
SHIT*  行行行*   講左勁多野*    妖* 好興囉"   做FD都冇意思*
``吾該D人吾好甘哂命囉""  係FD既就吾會甘啦* 玩督灰牙*
好撚冇義氣囉"  玩吾起就吾好玩啦* 吾好甘認叻囉,, SHIT*
有仔不是大
哂的喔* 吾好睇樣個D囉"  人地冇得罪你*
又要DIU 9人*   想点呢*   如果係甘叻既* 吾好番屋企牙*
               冇話玩針對個D囉* 以事論事*

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2006-01-04 08:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2006 年 1 月 3 日  星期二 晴天

 
h0meiyi:)



考試*/ / 鬱悶
      傻瓜;
               

金日 * 6点幾醒左. . *// 沖涼整野* 唉唉*
[誰管明晨眼腫了* 會怪我的氣量窄]
整好哂野. .打比塋*  就落去LU" 打埋比牙樺*
係輕鐵站等* 等左陣* 塋* 黎LU" ..  牙樺打比我地*
佢就到LU"  就番學啦*  佢地擺左D袋係我度* ,
袋中有袋* 哈哈!!" 校長企左係度* = =  就衝入去啦*
呵呵!!  笑鬼死*   就去排隊LU"   点知除SIR係後面*
唉* 放左假甘奈* 佢仲係甘黑人憎* 就上LU" 考中屎*
吾識. . 亂甘寫野上去*  寫左勁多野囉""   等得起*//
不過* 好驚比PE WONG DIU* 上次試過* SHIT"  不過算啦*
吾畫都畫左啦*   就訓左1陣* 走人 . . 散水* 等齊人就走LU"
影相* >VVVVVVVVV<"   不過好怪雞甘*  = = "  
河馬話佢牙媽要佢轉校* 好* 1齊轉*   齊齊走* 吾好留係嘉智*
都吾知轉冰間* 人地收先算啦* 走去讀宿舍咩* 唉唉"" 
同D FD 1齊幾好牙,,    有咩都吾知怕*   誓死要轉牙* >OOOOO<"
去左食野,,  影左幾張相* 就散BRAND LU"我同塋* 都番屋企LU"
 番到* 好悶*     好鬼煩* D人成日係度嘈*  好黑人憎*  吾想認*
又影相*  /__________________\ "  煮野食* 吾識煮* 搞到好汶*
亂甘整. . .好 難食*/    老母買左M記比我*  好野* 不過好飽. . .食到嘔*
上網睇野. . 唉唉* [為何相親相愛* 仍然冇法戀愛]*  妖* 仆街 ..
好LUN黑人憎*/    DIU*           隻腳[瘀]左* 好Q痛* 尋日趺黎趺去* = =

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2006-01-03 04:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2006 年 1 月 2 日  星期一 晴天

 
h0meiyi:)



小企鵝* 走天涯. . >UUUUU< 開心
      傻瓜;
               

金日* 方仔ADD我* 佢要走LU". . 我會等等等* >VVVVV<"
呵呵*//  這種堅持冇人可比*    就甘甘甘* [其實. . 我係吾記得左]*
去左沖涼整野* 打比小塋塋*  就落街LU"  去左美樂*
塋* 剪頭髮* 要等* 去左BUY E* 煲左陣* 就番過圠LU". .
剪完* 好搞笑,,  笑死我*   去左個公園* 吹左陣水. . >000<"
過左M記* 整頭* =OOOOO="  SHIT*/ /  去左燒山*. .
有班細路* 係度玩* 仲踩我條裙* 冇野好講囉" .. !!  過左陣*
去左OK食野* 食杯麵*  吾錯吾錯* 又落左波枱吹水*
上左我家* 食埋飯. . 又落街* 去左田景* 好LUN悶*//
訓著左* >OOOO<"   落車* FEEL好快. . 坐左陣. . 煲左陣E*
去搵佢. .   去左打千秋* 我的至愛喔*>vvvvvv<"  呵呵*
又去左玩搖搖板*  整到隻腳. . .好LUN痛* DIU"!!   . .= =
去左踩單車* 不過* 成日趺* 都吾知乜鬼黎架. .甘CHEAP*
又去左隊啤*. .=@@="  都吾知有咩甘好飲* 飲1啖都吾想LU". .
塋*係甘隊*   好吾知点* 整到成身都好痛** 條仆街同我玩介手*
1齊囉* 我咩都玩得起*  超超*    金日*介左 [MEIYI]同[2月14] >V<"
我都吾知可以点* 又去踩單車* 金次冇成日趺*//   食花生* =OO= 好味"
問左佢地好多野"'  個[粉人] 成日整人* 又整D冰落我度* O咀. .
又影相* 個頭好LUN 7*//   FUCK". .   偉* SD訊息同我講*. . . ::
佢同佢條女,, 散左*  我冇野好講* 好似第3者甘*  唉唉*// 
聽歌* 坐多陣. . 就去搭車LU"  ,,   去到車站* 係甘踩單車同聽歌*
個牙偉條女打黎* 話9我*  好想喊* >OO<"  NONONO*//   就上車LU". .
送埋塋番去*  就番屋企LU"!!   比人DIU* 又話9我介手* 我鐘意介未介*
隻手我既* 吹漲,,   >UUUUUUUU<"  諗左好LUN多野*  又要番學啦"""
過得好LUN快*     2006* 我要開開心心,,
一拍兩散

專一至今 竟會敢 避過你的吻
伏在你身 說找到 更喜愛的人
我也居然變心 不禁要承認我
像往日我恨透的罪人

當初的我 為了你 圍滿著好友
日夜怪你 愛不夠 還驚你風流
然後到我內疚 任旁人來認購
恨你沒有問情由便放我走

誰都會散 怎知一拍便會散
 怪我自己作反 明明我不應再揀
 忠貞怎可以貪 給拋棄亦已很慣
 不慣去承認自私 移情別愛太奸

 遲早要(都)散 散得清脆未算慘
 我卻要忠變奸 斗膽一腳踏兩船
 想上岸時又晏 無面目再解釋
 自費了承諾是否太斗膽*

當初枉我 未拍拖 曾這樣講過
外遇那些 女主角 遲早惹出禍
誰料那個是我 又能如何恨我
沒法面對自我其實最痛楚
Repeat(*)

何苦再自命悽慘 你當我搗蛋
誓要去與他邂逅仍然從不怕被人話濫
從未做過玩家 但我卻承實認真去玩

真心相愛 未見得 為了他英俊
換掉角色 也許你 你都會包容
我到今天至懂 為情而淪落了
在背後確實有些苦衷 不可不信

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2006-01-03 10:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    

 

 
2006 年 1 月 1 日  星期日 晴天

 
h0meiyi:)



相相* >VVVVVV<
      傻瓜;
               

   VS   
                                                   [嘟起左個咀]* >VVVV<
 
小垃圾*>OO<"                   得意`企鵝*
     
        >UUU<"                            小塋塋* 小樺樺*   
 
       牙樺*小塋子* MEI怡*           哈哈* >VVV<"  好好笑*

MEI怡* 塋子* 牙樺*              塋* 怡* 樺*      

            LOVE>VV<"             小怡怡* 小樺樺*        
 
         傻*企鵝'\                              棉花糖* =VVVV="
  
    食棉花糖* @@     HAPI* 
    
             好得意* 肥嘟嘟>3<"       VS              變變變* 變[ BB]*/ =0000="
    整左好奈啦* 好累*
                 7姊妹* 誰也沒法共誰來比*   
3姊妹* 小屎忽* 小垃圾* 小企鵝* WA* YING* YI* 

             小方*  入到去* 乖乖地喔" 不要搞事* >VVVVVV<"    等等等*
                                2月14*   很期待喔 .. ::: =OOOOOO= 

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2006-01-01 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<* 

           
     
    


2006年* 新開始 傷心
      傻瓜;
               

哈哈* 2006來了* >VVVVV<"
倒完數*  吾知整左出黎* 好靚 ..好似落雪甘""
就行LU" 搭車* 去左7仔買野食* 就去搭小巴LU"
差D冇落車* 去左豐景園*  搭輕鐵* 去燒禧* 買野食..
就去了* 海皮""  同塋* 講左好多之前D野* D時間好似好快甘*
有好多貓甘"  好多蚊* 就走LU* 走個陣.. 有人同我地講* [88]
好冇奈""行到去海旁* 又有班人::  =OOOO="  行左去沙灘* 好吾知点甘"
就落左沙灘* 煲E* 牙偉* 打比我* 同佢傾 .. 冇啦啦聽到有人講野*
嚇死* 就係甘識左里班*[粉人] 不過* 好好玩甘. .好搞笑*
佢地好白痴* 掘個窿*  整估人* 哈哈""  不過* 我吾小心踩左落去*
冇話可說*  玩玩玩* 有2條* 好變態* 成日吱我* 頂牙*//  最鬼驚*//
好鬼死賤格*  >MMMMMMM<"   圍堆傾計* 係度研究介手D痕*
介得多* 可能會開心D* >______<"   唉唉* 係度講佢地似冰個*
好好笑* 有個似小丸子* 個同學* >UU<" 呵呵* 有個似又南定吾知又佑*
好想睇日出* >[_________]<"  吾制牙* 幾時先可以睇到*   坐多陣* 就走LU"
冰行冰吹水*  好白痴*   [咳咳]* 等我介紹下自機先*  我係*1隻企鵝*
吾好睇小我* 我係北河時期出生的* 係咪好勁先* 我里D天生聰明* =VVV="
佢地送我同塋* 番屋企. .番到黎*沖涼* 打日記*   同個白痴仔傾* 好好笑"
[*然而就算我夠專1  不夠狠 .,,
``可惜我這個世代  很懂吻別很快放開 ~
=*//無緣和最喜愛1吻 有幸有不幸>OOOOOO<
男孩:::亦只喜歡接力賽!!"           唉唉* 成日都係度諗*
金日* 我最想1齊度過既人* 係你* T^T
~``如果佳節不能:::和情人擁吻,, ,, 情願這晚快過 快熄燈*+||

訓教先"


 

                    
              
                       
其實我愛你愛到比恐怖;   .w.

刊登時間︰2006-01-01 09:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
     HALO*               >VV<*