金日倒數第3日著何中校服啦`
唔知點解會有種唔捨得既感覺,,
之前我都唔會唔捨得`仲好想快d完~
我仲記得4【B】班個陣,,我真係覺得自己好幸福~
因為自己可以係1個咁完美咁開心既班渡過中4~
不過當升上畢業班既5【B】班就唔再有呢種感覺!
對於5【B】班`有不少感受~經歷既可能比自己既1生仲多~
金日返左學校綵排`聽日就係{中5既畢業禮},,
我都唔相信自己竟然係何中讀左5年~
聽日就要結束5年既讀書生涯`
直至睇度本畢業同學錄,,我好唔捨得呀!
雖然5【B】班之間發生既經歷好多,,可能唔開心多過開心~
但係所有既回憶只會永遠留係心中,,不會忘記~
我希望到將來都可以回味5【B】既所有~
不過唔緊要啦`我開心既係我識左1班永遠唔會忘記既FD,,
希望我地個班FD以後仲會{KEEP IN TOUCH},,
仲有我仲要多謝教過我地老師`
因為係何中讀左5年`睇清楚好多野~
由1個咩都唔識咩都唔明既細路女到宜家成熟左唔少~
5B班既好朋友`I NEVER FORGET !
分類: 未分類 |