今晚就是平安夜 希望大家可以有個開心的平安夜 今日好多野做 好忙 出左機場幫手 不過我覺得幾好玩的 真心的講 宜家日日都過得好充實 好開心 如果以後的日子都可以咁就好啦 不過不會 遲啲都要返番學校讀書 我覺得你好CHEAP囉 都不明自己點解當初識你 如果可以重新選擇我一定不會簡識你 或者仲有某啲人我梗加應該要識得去珍惜 而不是等他自己靜靜流走