琴日的CHRISTMAS我好平靜度過 不過亦都是因為今年的CHRISTMAS 我深深感受到有好多野都不是必然擁有 哈哈 =) 我又學識左一樣對我的人生好重要的事 金日重整我間房 睇到禮物真是令到我將所有的回憶出番晒來 不知是不是好事呢 因為要咁樣先可以試驗到自己是否將所有事都忘記 不過個答案永遠都會留在我心 原來我生存在這個世界是為了... 我終於都搵到我想要的目標 好值得開心 我好掛住你地呀~ 幾時出黎見呀? 期待12月31日 好想快啲到2010年 不知出年我會有啲什麼奇遇呢