已經返左1個幾月的工 其實我真是慣了返工的日子 不過下個月開始要返番學 好不捨得呀 但是亦都是因為返工 令到我大了好多 連思想都成熟了 今日搭巴士我特登簡之前個個位 發覺自己原來真是好傻 宜家諗番都好想笑自己 或者自己真是已經做得到自己的承諾 又或者此情不再 好多謝一直都十卜我的人和一直錫我的人 我真是好好好好感激你地呀 我要向自己的目標努力