今日超悶,諗唔到做咩好 最近我聽番一首歌叫"嫲嫲"
首歌好好聽ga,次次當我聽到E首歌ga時候就一定會諗番我嫲嫲,所以我次次聽完都會喊
講番我學琴,我覺得自己最近退步左,唔知係唔係因為我不進則退呢?,我成日都覺得自己比唔上其他人,可能係我唔夠勤力la,唉!好想快D彈到cannon in d,但係好難
好la,我要練琴先la^_^