毒比日誌~
MRS2009
暱稱: Mr.joker
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
18歲的文藝衡
新的一頁
2013-04-20
中6生活
最後一年singcon~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 143
今日人氣: 44
累積人氣: 3264
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 26 日  星期一   酷熱


2010-07-26 分類: 未分類

今日超悶,諗唔到做咩好 最近我聽番一首歌叫"嫲嫲"

首歌好好聽ga,次次當我聽到E首歌ga時候就一定會諗番我嫲嫲,所以我次次聽完都會喊

講番我學琴,我覺得自己最近退步左,唔知係唔係因為我不進則退呢?,我成日都覺得自己比唔上其他人,可能係我唔夠勤力la,唉!好想快D彈到cannon in d,但係好難

好la,我要練琴先la^_^






訪客留言 (返回 MRS2009 的日誌)


小螢 於 2010-10-24 03:01 PM 發表:
我聽完呢隻歌我都會係咁喊...我都會諗起嫲嫲同埋爺爺...佢地2個都係好錫我地,而且佢都有番咁上下年紀,越黎越驚失去佢...好驚好似爺爺咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccta 於 2010-07-26 11:56 PM 發表:
等我又試下聽先
你都有學琴呀=]?!
吾好同其他人比較,彈合自己中意就得喇^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有,不過只係學左一年,Thx,我會努力ge!!^_^
Posted at 2010-07-27 01:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yau753214 於 2010-07-26 08:46 PM 發表:
★c0mm3nt′
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]