毒比日誌~
MRS2009
暱稱: Mr.joker
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
18歲的文藝衡
新的一頁
2013-04-20
中6生活
最後一年singcon~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 143
今日人氣: 20
累積人氣: 3418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 9 月 16 日  星期日   晴天


中6生活 分類: 未分類

HI. .大家好耐冇見la~. .有冇掛住我先~>_<

轉下眼就已經係鄭裕彤讀左5年la. .一諗到仲有半年就要離校,就有d唔捨得/_\. .但時間係永遠都唔會等你,即使有幾咁不捨,最後都係要離校~

半年之後就要考DES~ .有d緊張,真係好怕自己連Ive都讀唔到~. .至少要5條2先可以入Ive. .但其實事實上係要至少有2-3科有3先可以入Ive. .唉~. .真係好怕自己唔夠人爭. .學位又得咁少~/_\

講真我覺得最難ge係中文同埋LS~. .E2科都好難捉摸,都唔知點溫. .不過其實我都覺自己今年勤力左,多左問人d我唔識ge野,又開始自己寫notes,覺得自己好似愈黎愈好,有d滿足^_^. .不過我都仲未知自己究竟去到Lv2未~

不過我相信..只要我堅持,堅持,再堅持,我一定會成功~. .校長我永遠都會記得你E句~ ..唉. .今年轉左新校長. .規矩多左. .雖然佢E加係校長,但係我心中,校長只有一個就係徐港生校長,而傻豹永遠都只會係副校(講真佢真係仲未有資格做校長~)

從E加開始,我一定要努力~. .Ive藥劑我一定要讀到~>_<






訪客留言 (返回 MRS2009 的日誌)


billy07125 於 2012-09-19 09:37 PM 發表:
GAY佬一齊努力
DSE我們一定可以跨過去的~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯~. .一齊努力la J佬~@@
Posted at 2012-09-22 01:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HAHAthomas 於 2012-09-17 11:09 PM 發表:
加油;p 讀唔到都一樣大把出路的
每條路都會到你想到既地方的.至緊要唔好放棄
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx~. .我會的!!>_<
Posted at 2012-09-18 08:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]