HI. .大家好耐冇見la~. .有冇掛住我先~>_<
轉下眼就已經係鄭裕彤讀左5年la. .一諗到仲有半年就要離校,就有d唔捨得/_\. .但時間係永遠都唔會等你,即使有幾咁不捨,最後都係要離校~
半年之後就要考DES~ .有d緊張,真係好怕自己連Ive都讀唔到~. .至少要5條2先可以入Ive. .但其實事實上係要至少有2-3科有3先可以入Ive. .唉~. .真係好怕自己唔夠人爭. .學位又得咁少~/_\
講真我覺得最難ge係中文同埋LS~. .E2科都好難捉摸,都唔知點溫. .不過其實我都覺自己今年勤力左,多左問人d我唔識ge野,又開始自己寫notes,覺得自己好似愈黎愈好,有d滿足^_^. .不過我都仲未知自己究竟去到Lv2未~
不過我相信..只要我堅持,堅持,再堅持,我一定會成功~. .校長我永遠都會記得你E句~ ..唉. .今年轉左新校長. .規矩多左. .雖然佢E加係校長,但係我心中,校長只有一個就係徐港生校長,而傻豹永遠都只會係副校(講真佢真係仲未有資格做校長~)
從E加開始,我一定要努力~. .Ive藥劑我一定要讀到~>_<
|