毒比日誌~
MRS2009
暱稱: Mr.joker
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
18歲的文藝衡
新的一頁
2013-04-20
中6生活
最後一年singcon~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 143
今日人氣: 4
累積人氣: 3564
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2013 年 5 月 9 日  星期四   晴天


新的一頁 疑惑 分類: 未分類

1個月多少少ge DSE就咁就完結左la. ..

由我一開始ge緊張到考中文卷4前一日全晚失睡,直至我考英文speaking前心情ge輕鬆,我發現左一樣好奇怪ge事情. . .

係短短ge一個月考試中我發現原來考試緊張真係可以令到你份卷死亡,就算你入到試場睇到份卷,你一條都唔識都好,只要你心情保持輕鬆,係考試ge過程中你總會諗到2-3條

但奇怪地,如果你係考試個時好緊張,你睇到份卷ge題目明明係你之前做過ge,你都會唔識做

考試心情真係好重要. ..

而且考試心情都會影響埋你時間ge管理,當你一緊張個時,你就會成日覺得唔夠時間做. .點解?! ..因為過份緊張令到自己係其中1-2條到用左太多時間,當你條條都係咁個時,你就會覺得唔夠時間~

但相反,當你好輕鬆咁面對份卷個時,反而時間係夠用之餘仲可以有時間比你check下卷,諗下一d你唔識做ge題目. . .

考試心情都會影響埋你考完之後ge心理

係考試個時過份緊張,出番黎都會成日係咁諗番岩岩份卷,怕會唔合格因為冇時間做,仲會講:死la. .唔知岩岩份卷點tim.... .仲會不停咁問其他人考成點,希望可以搵到1-2個比自己差ge人. . .

相反,輕鬆咁面對份卷,出番黎你會覺得個心好實(姐係好有信心),唔會問其他人考成點,因為你知道其他人考成點都唔關我事,仲重要係自己考得好,亦都唔會再諗番岩岩份卷,就算諗都只係會諗番岩岩自己答岩左幾多,而唔係冇做幾多. . .

好可惜,係我領悟到E個真理個時已經係我考完試之後 :(

不過咁係正常,因為人就係咁ga la. . .正所謂:人唔到碰釘,唔會"哎呀"(姐係有好多野都係要自己試過先至相信)

DSE. .算la. .暫時唔理佢著la. . E加真係對著DSE唱句"愈問愈傷心~. ..) /_\

幾日之前,我開始左我人生ge另一頁:工作. .

KFC D 雞我本來都幾鐘意食,但自從做左幾日K記之後,我都開始唔係咁敢去食d雞

講真. . .真係衛生問題. . .係拎D雞出黎個時,佢地會先用個夾夾起個個擺雞ge架,之後因為太重(其實真係好重. . .)就要用另一隻手拎著條毛巾同個夾一齊拎D雞出去,但個問題係,條毛巾係拎雞個時係會(掂)到D雞,而條毛巾係用黎做好多野,抹枱,抹油. . . . 仲之,任何野都係會用個條毛巾,而全個廚房就只係得3條毛巾. . .D客唔肚痛我都覺得係奇蹟-_-". .

仲有,KFC咪有D雞粒ge. .有一次我唔小心整跌左幾粒係張枱到,張枱又多油又多汁. . .咁我問其他同事點算. .佢地話有咩點算姐,咪擺番D雞粒去個個裝雞粒個盤到lo. . .我聽完都真係O哂咀,佢仲要話冇問題,張抬好乾淨. . 我再一次覺得D客唔肚痛係奇蹟. . . .

但做KFC都幾好ge,因為我多數都係係廚房做1-2個鐘,之後就開始送外賣. .

我真係好鐘意送外賣. .第1,通常都係搭的士去搭的士番,D的士錢全部都係入公司數,星期6/日就仲好,有架私家車車我去送外賣,唔洗係出面截的士咁麻煩. ..第2,做外賣仔輕鬆ma. . .唔洗係廚房成日好似冇目的咁唔知做咩,講真我自己又唔係好夠力去拎d雞,我唯一最識做ge就係裝飯上蓋同埋做外賣仔,第3,做外賣仔,有時可以有tips ma. .我E加最高記錄一日有$19 tips. .仲可以識下D的士司機~. .

VTC. .我都仲未揀好讀咩科好,之前想讀配藥,想讀音樂,但E加我發現原來我係讀唔到,因為我冇咁高ge成績,講音樂,我又冇自己創作ge作品,所以都應該讀唔到ga la. . .

E加諗番起,中6頭個時,一心想去讀配藥/音樂ge個種衝勁同埋不停咁同人地講我想讀配藥/音樂ge個個我都真係有D天真,有d傻,甚至係有d自大. . .我個時真係完全冇諗過自己會讀唔到,點解呢?. . .

可能係因為我自己本身真係好鐘意化學同埋音樂,我以為我自己係E 2方面已經好勁

化學:我已經入過全班頭十名,音樂,我鋼琴用左大約3年時間就可以去到5級甚至再高D. .人人都話我鋼琴升得好快,就連我好尊敬ge鄭sir都有咁講過. . .

我承認,我對自己係化學同埋音樂方面都真係好自大,可能係因為我從小就冇咩叻,細個最叻係咩?講大話lo. .睇電視lo. .  . .到我E加大個左,我終於搵到1-2樣我覺得好自豪ge野,我真係只有E 2樣野我真係會同人講:我係得ge. .

但事實証明,我其實都只不過係比其他人勁少少,就係到扮代表,事實上,我亦只不過係一個凡人. . .

我知將來ge路會好難行,但為左我屋企人,為左需要我照顧ge人,我決定勇住直前,我相信只要我一直向前衝,前面一定會有我可以行ge路~






訪客留言 (返回 MRS2009 的日誌)


billy07125 於 2013-05-09 11:53 PM 發表:
對了 積極面對人生才是真真正正的解決方法!
有機會一齊做雞sosad
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]