毒比日誌~
MRS2009
暱稱: Mr.joker
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2017 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
18歲的文藝衡
新的一頁
2013-04-20
中6生活
最後一年singcon~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 143
今日人氣: 2
累積人氣: 3147
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 3 日  星期二   酷熱


2010-08-03 分類: 未分類

今日又係好悶ge一日,日日都唔知做咩好,只係係屋企發毛-_-''我想快D買齊D書(唔理係新書定舊書都好)因為我好想快D睇下D新書ge內容

講番我鐘意個個女仔,我依家先知原來佢係一直呃緊我,原來佢一直都冇BF,佢只係想我死心,所以先咁講,但係佢唔知原來佢咁講係會令我想跳樓,我之前的確有諗住,但係因為我唔夠膽所以先冇跳

其實我好想知如果我果日真係跳左落去,咁佢會點諗?@_@ 我估佢可能冇咩感覺唉!是但la

人係要向前望ge,只係識埋怨過去ge人,永遠都只會係一個失敗者!所以我希望各位都會做到一個成功ge人,唔好只係識埋怨過去,要勇住直前!^_^

 






訪客留言 (返回 MRS2009 的日誌)


小螢 於 2010-10-24 02:39 PM 發表:
細佬我唔準你跳樓呀...我會好傷心好嬲的...咩事都好,萬大事有我係到..你諗下仲有媽媽,爸爸,仲有好多好多屋企人係你身邊...所以你唔可以做傻事,知道嗎?!我得你1個細佬咋,你唔好嚇我呀..我會發DIN的..如果比我知道你為左1個人而去跳樓OR做傻事,我會攪到果個人冇好日子過,你知我咩人黎KA啦...HAHA..咩都唔怕死的說~~點都好啦,你大個仔啦..你識諗就最好啦..有咩開心唔開心打電話比我啦..最多我番黎陪你多D啦BABY...OK?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

家姐多謝你^ ^
Posted at 2011-02-13 02:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pemi 於 2010-08-04 07:11 PM 發表:
唔好做傻事呀=D 仲有好多女仔架麻=_=
其實你依家仲細..唔好諗呢D野就最好=] 有咩唔開心就搵人傾下啦>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解你講D野咁似我家姐講ge?是但la thx^_^
Posted at 2010-08-04 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccta 於 2010-08-04 04:38 PM 發表:
我覺得個女仔會內疚囉
雖然可能個女仔吾中意你,但佢知道有人為佢甘做,佢一定會吾開心架.
你自己都要做一個成功勇往直前既人呀;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢會睇我個blog先算la-_-''
Posted at 2010-08-04 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fannydicky2 於 2010-08-04 03:52 PM 發表:
唔好日日係屋企,搵日叫埋金,熙佢地一齊出去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實你係邊個?-_-''''
Posted at 2010-08-04 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fannydicky2 於 2010-08-04 03:39 PM 發表:
唔好跳樓呀,睇開d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知= =
Posted at 2010-08-04 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]