今日又係好悶ge一日,日日都唔知做咩好,只係係屋企發毛-_-''我想快D買齊D書(唔理係新書定舊書都好)因為我好想快D睇下D新書ge內容
講番我鐘意個個女仔,我依家先知原來佢係一直呃緊我,原來佢一直都冇BF,佢只係想我死心,所以先咁講,但係佢唔知原來佢咁講係會令我想跳樓,我之前的確有諗住,但係因為我唔夠膽所以先冇跳
其實我好想知如果我果日真係跳左落去,咁佢會點諗?@_@ 我估佢可能冇咩感覺 唉!是但la
人係要向前望ge,只係識埋怨過去ge人,永遠都只會係一個失敗者!所以我希望各位都會做到一個成功ge人,唔好只係識埋怨過去,要勇住直前!^_^
|