我係琴日已經決定左D hw我唔做la-_-因為太煩,又多而且唔交hw都唔會點,最多係會比人記名姐= =",唉依家距離番學仲有3日,其實我想即刻番,因為係屋企太悶,都唔知做咩好@_@
聽日又要上樂理,終於用到第5本la^ ^即係話好快會學完,然後10月就考試lu:D其實我有少少驚會唔合格,但我呀媽同我講話"唔合格咪再考過lo"我一聽到E句即刻想講"你係唔係唔記得考試係要錢?"當然我果時冇講到,因為我知我呀媽唔想比我咁大壓力先講E句^ ^唉,我希望我考試果日,唔好唔記得哂D字ge解釋la-_-''同埋希望我9月5日表演順利la,因為果日老豆同家姐都黎睇我 好期待9月5日呀^ ^好la,今日講住咁多先la :D see you later
|