聽日就要表演la好緊張呀><希望聽日唔好彈錯音la^_^
唉,我一直期待ge F4原來都唔係我想像中咁好玩,原來F4係一個好幸苦ge學期,之前ge我實在太多幻想,太天真la,我依家先發現學校係一個咩ge地方,原來學校係一個地獄,入面D老師係變壞左ge天使,係佢地心情好ge時候,就係天使,但一心情唔好ge時候就會360度轉變,變左魔鬼,唉,我諗做好自己就應該唔會比人鬧ge-_-"(其實我都唔知自己係到講緊D乜野-_-""")唉,我依家好後悔點解唔係暑假做哂Dhw,唉特別係中文,冇計la鬼叫我自己咁懶咩><
好la,我依家又要做hw la,我要+油^_^,see you later:D
|