毒比日誌~
MRS2009
暱稱: Mr.joker
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
18歲的文藝衡
新的一頁
2013-04-20
中6生活
最後一年singcon~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 143
今日人氣: 10
累積人氣: 3408
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 12 日  星期日   晴天


2010-09-12 分類: 未分類

番左6日學,已經覺得D科目好難,特別係BAFS(會計+企業)同中文,唉!我今年應該唔可以好似初中咁,日日玩lu,都係認真D好,好la,我今年要考得全級100名以內^_^,好la,溫下書先la,see you later^_^






訪客留言 (返回 MRS2009 的日誌)


小螢 於 2010-10-24 02:25 PM 發表:
加油呀...支持你呀BABY~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ccta 於 2010-09-14 05:15 PM 發表:
我數學都好難呀/口\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIMmIJaii 於 2010-09-12 08:24 PM 發表:
COMMENT;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

cmcm^_^
Posted at 2010-09-12 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fannydicky2 於 2010-09-12 12:44 PM 發表:
中文+英文係特難,我中英都去細班(4AB),係4a同4b最差果25個..
其他都Easy Ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都仲末覺得英文好難,但係中文真係超難-_-"唉,BAFS仲難過中文@@
Posted at 2010-09-12 07:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hei714 於 2010-09-12 11:39 AM 發表:
c0mm3nt;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx^_^
Posted at 2010-09-12 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dwlhf0123 於 2010-09-12 09:44 AM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx^_^
Posted at 2010-09-12 09:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngmanwai9 於 2010-09-12 02:10 AM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx^_^
Posted at 2010-09-12 09:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi0821 於 2010-09-12 01:35 AM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THx^_^
Posted at 2010-09-12 09:55 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



faifai6288 於 2010-09-12 12:43 AM 發表:
cm
乜高中既野原來係咁難架x0x
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx^_^高中D野係超難,唔專心小小你已經跟唔到la@@所以我建議你玩埋E一年,之後就努力D讀好F3,因為如果你係F3讀得好D,你F4應該唔會跟得太辛苦^_^
Posted at 2010-09-12 10:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]