今日我煮麵食,因為琴日呀媽煮左滷水雞翼,so我今日就煮麵食,As you know,煮麵要落調味粉,當我落調味粉ge時候,突然聽到有D玻璃落地ge聲,擰轉個頭一望就見到個煲蓋D玻璃全部跌唒落黎,我即刻囧左,then,我呆左一陣之後,就即刻call我呀媽,我呀媽叫我dum唒D玻璃,然後叫我連雞翼都唔好食,驚我連D雞翼都食埋,不過我同佢講話:吓!D玻璃只係跌左落水姐,冇入到D雞翼到,so我最後都係食左D雞翼,真係勁無奈-_-,我覺得係因為個煲蓋太近D火,so個煲蓋D玻璃先會跌唒落黎,唉,都唔知個煲蓋點算好-_-
|