今日係我地學校ge旅行日,全級去赤柱-_-",9:00係中環交易廣場巴士站到等,我同2個fd早左1個鐘到-_-then我地去左M記食早餐^_^,食完之後去左集合地點,之後我地見到勁多學校ge人都拎住好多袋野for BBQ ,then要點名,點左成1個鐘先點完-_-",then我地等巴士,架巴士都唔知有咩問題,搞左成半個鐘先得\口/我企到腳都軟
終於都左總站la^_^,不過有D想嘔.第一次有E種感覺:(,then我同D fd諗住搵枱打邊爐-o-,你可能會問,你係唔係打錯字?,我會答:唔係,我地的確係打邊爐^ ^幾經辛苦,我地終於搵到一塊空地,then開始打邊爐XD,打打下邊爐,突然唔知有一隻蚊定蜜蜂飛過黎,之後飛到我個fd到,之後佢勁大聲講:嘩!,then我地成班笑左:D
之後我因為冇帶鎖匙同埋我約左我媽去睇戲,so係街到hea左一陣,hea到8:00我媽番到黎新都,then去左食飯,之後9:50去左睇Harry Potter7 part1,睇到12:10,Harry Potter7 part1真係好好睇XD,末睇ge朋友就快d去睇la^_^
今日真係玩得好開心XD希望下次再可以玩得咁開心la^_^
|