今日係2010年ge last day,今年真係發生左好多事,當中有開心ga,亦有好多唔開心ga,
新的一年,新的一天,我想將所有唔開心ge野全部忘記唒佢,開心ge就保留,希望大家都可以都我一樣,可以忘記所有唔開心ge野^_^
最後我係到祝大家
HAPPY NEW YEAR!! XD