今日冇咩做,有少少悶,今日仲係考試,唉,仲要考多2日T^T之後仲要考5級樂理差唔多唔記得唒lu
我今日考LS,唔知合唔合格呢,希望合格la,琴日考BAFS(姐係會計),大炒,死得,聽講好似話唔合格要每個星期6與Miss Yu有個約會:'(講起Miss Yu我就驚,我識得有2個Miss Yu,一個係教我會計,一個係教鋼琴,唉,我成日都比佢地2個鬧我唔想次次都比佢地鬧呀!!
我今日彈左首歌,好好聽ga^_^比你地聽下XD