HI各位,好耐冇見la^_^,大家幾好ma?新年過得開唔開心呢?我就覺得唔錯,不過悶左少少-_-我今年只係上左我嫲屋企拜年,冇去到我姨媽到拜年,我都好耐冇見到我D表哥,表姐lu,唔知佢地點呢?會唔會都係同之前一樣生活愉快呢^_^
我今日先知道原來我真係好天真,我以為我多D關心朋友,多D關心同學,佢地會關心番我,原來我咁關心佢地,只會換黎一句:你好煩呀!!所以我由E+開始決定唔再咁關心佢地,因為原來我咁關心佢地都係多舊魚,所以我唔會再咁關心佢地
話我好煩ge人,你地聽住,我以後唔會再煩你地,唔會再問你地一個問題,唔會再理你地,所以你地唔會再覺得我煩定其他野,我亦唔需要你地E班豬朋狗友,你地唔值得我去關心,你地連比我關心ge資格都冇,898 la! \口/
成日哈我ge人,你地都聽住.唔好以為我唔出聲就好好哈,你地E班哈我ga人根本就唔係我ge朋友,我當你地係朋友我先唔出聲,我覺得你地只係玩玩下,冇咩所謂,但你地愈玩愈過份,根本唔當我係朋友,咁你地當我係咩呀?當我係一個可以隨意玩弄ga玩具!?E+我唔要你地la,898 la\口/
|