今日我決定由今日開始我要努力向上,為左唔好再令自己D成績差落去,我決定唔用msn同埋Fb一排,直到大考之後先再用,但係.........Qz都會照用(如果得閒ge話-3-")so大家唔洗擔心^_^
講番岩岩,我覺得我真係好勇敢,因為我岩岩終於同我鐘意個個女仔表左白 不過......................
我只係係Qz講.............-3-""講左=冇講-3-""不過我講左出黎好似安心D(當然,我係知佢係1年都唔會上Qz一次ge人^_^")但係都唔緊要la,因為就算我講左都係冇用:'( 我知道唔理我點講,佢都係唔會鐘意我 ) 我E+只係想同佢做番朋友姐,唔會有其他野ga la.唉.............................
唔緊要,因為我仲有大把對象ga ma^_^,E個唔得就next la,我相信總有一個係我又鐘意佢,佢又鐘意我ge人^_^,希望在明天ma^ ^好la,下次再見可能要等到5-6月ga la,大家唔洗太掛住我ga,如果真係真係太掛住我ge話,可以打我手提ge(如果你知ge話.....哈哈),好la,後會有期la各位!!!,886
|