今日超開心的說^_^,因為今日我同班fd去左西九龍個間AKB48 shop><正!!XD
我地一入到去就見到勁多人wow,不過唔緊要,完全冇問題(日音:大丈夫^_^)我地係間野入面睇左一陣,之後突然大家都覺得好肚餓-口-"" so出番去吉野家食左個牛肉飯,之後先再去番AKB48 shop,入到去就買左本mayuyu ge筆記XD比你地睇下本野呀^_^

我真係愈黎愈鐘意mayuyu呀>///<超 kawaii>///<
之後我地就去左冒險樂園玩碰碰車-口-"當然我冇玩,只有我個班大唔透ge fd係到玩-3-
最後就開開心心咁番屋企lu^_^,下次再去就會係7月(可能),到時我可能會買mayuyu ge筆盒^_^我真係真係好鐘意mayuyu呀>////<
|