毒比日誌~
MRS2009
暱稱: Mr.joker
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
18歲的文藝衡
新的一頁
2013-04-20
中6生活
最後一年singcon~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 143
今日人氣: 43
累積人氣: 3188
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 6 月 30 日  星期四   晴天


最差的sing con 分類: 未分類

今年ge sing con我本來係好期待,因為有我上台彈琴,但點知今年D同學仔又唔合作,個個其實都冇諗住win,比賽個日得十幾條友番,E2樣我都唔覺得離譜ge竟然係我地呀sir............

我都係經過sing con先知道原來我呀sir係一個咁9,咁不負責任,咁識'潛水'ge老師\3/,佢個名係咩,我就唔講la,廢事比人話我講佢..........佢E條'香腸'又唔幫我地book房,又唔同我地練歌,唱歌個日仲要潛埋水,佢E條'香腸'真係好仆街,,佢真係好野,我地問佢幾時book房練歌,佢又話費事\3/佢想點呀,我真係好撚僧佢呀,E+係我地唱,又唔係佢唱,都唔知佢係唔係有心想我地係台上出醜,佢E條'香腸',唔係,香腸都冇得佢做,一條香腸都好過佢,佢仲衰過一碌腸!!我真係唔明佢點做人老師,佢真係好仆街,美玲好佢幾百倍,雖然美玲係我地sing con前個幾日都要去進修,但至少美玲係sing con個日都會番黎陪我地一齊上台唱歌,雖然我地都知佢唔識點唱,但佢都仍然肯同埋我地一齊上台,唔似得有D人,又咩都唔幫我地攪,sing con仲要潛水,佢冇野呀!....食野食到傻撚左呀?sing con個日仲毒.....我上到台比條友昆,條友又話支咪有聲,我仆佢個街,有撚聲咩?!我一直唱歌,唱得好大聲,但根本就冇聲,我諗台下面ge同學甚至可能聽唔到我D琴聲........講真,我對今次ge sing con真係好失望,so....大家下次唔好再搵我彈琴/唱歌,我唔想再為左一個咁on撚9 ge sing con而努力,我咁努力,一D回報都冇,真係覺得好on9!!






訪客留言 (返回 MRS2009 的日誌)


fuko625 於 2011-07-05 06:19 PM 發表:
不過...過左咁耐...
...唉..
成績表////...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fuko625 於 2011-07-05 06:19 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-07-07 12:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fuko625 於 2011-07-03 12:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-07-05 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



billy07125 於 2011-07-02 01:08 AM 發表:
hey老友唔好咁火啦.我知你係好俾心機.但結果未如你所願唔等於你係白費.總有人明既..
努力左就得嫁啦^^開心d啦.:)你要記住.我永遠在你身邊!:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx mo moXD我愛死你呀mo mo^_^
Posted at 2011-07-05 01:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s051011 於 2011-06-30 04:01 PM 發表:
★cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIAwong 於 2011-06-30 11:28 AM 發表:
CM~!CM~!

BE HAPPY~! ;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯,thx!XD
Posted at 2011-06-30 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]