今年ge sing con我本來係好期待,因為有我上台彈琴,但點知今年D同學仔又唔合作,個個其實都冇諗住win,比賽個日得十幾條友番,E2樣我都唔覺得離譜ge竟然係我地呀sir............
我都係經過sing con先知道原來我呀sir係一個咁9,咁不負責任,咁識'潛水'ge老師\3/,佢個名係咩,我就唔講la,廢事比人話我講佢..........佢E條'香腸'又唔幫我地book房,又唔同我地練歌,唱歌個日仲要潛埋水,佢E條'香腸'真係好仆街,,佢真係好野,我地問佢幾時book房練歌,佢又話費事\3/佢想點呀,我真係好撚僧佢呀,E+係我地唱,又唔係佢唱,都唔知佢係唔係有心想我地係台上出醜,佢E條'香腸',唔係,香腸都冇得佢做,一條香腸都好過佢,佢仲衰過一碌腸!!我真係唔明佢點做人老師,佢真係好仆街,美玲好佢幾百倍,雖然美玲係我地sing con前個幾日都要去進修,但至少美玲係sing con個日都會番黎陪我地一齊上台唱歌,雖然我地都知佢唔識點唱,但佢都仍然肯同埋我地一齊上台,唔似得有D人,又咩都唔幫我地攪,sing con仲要潛水,佢冇野呀!....食野食到傻撚左呀?sing con個日仲毒.....我上到台比條友昆,條友又話支咪有聲,我仆佢個街,有撚聲咩?!我一直唱歌,唱得好大聲,但根本就冇聲,我諗台下面ge同學甚至可能聽唔到我D琴聲........講真,我對今次ge sing con真係好失望,so....大家下次唔好再搵我彈琴/唱歌,我唔想再為左一個咁on撚9 ge sing con而努力,我咁努力,一D回報都冇,真係覺得好on9!!
|