毒比日誌~
MRS2009
暱稱: Mr.joker
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
18歲的文藝衡
新的一頁
2013-04-20
中6生活
最後一年singcon~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 143
今日人氣: 6
累積人氣: 3566
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 12 月 29 日  星期四   晴天


2011-12-29 開心 分類: 未分類

YO~大家好. .好耐冇見la@@,都係個句,大家有冇掛住我先><

今日好開心的說. . .今日原本係預左溫書. . .點知比個fd捉左去mega box機鋪打機@@  機鋪這地方已迷上了><好鐘意玩賽車. . .下次再去玩先^_^. . ..今日去完機鋪,之後就去左碌"齡". . .個D波真係好重呀><,不過就真係好好玩.  .番到屋企已經9:00-_-" 之後就掛住彈琴 . .冇溫書/_\

唔得la><  要開始溫書la. . 再唔溫就死得X_X. . .好彩我E加有補習,如果唔係會死得仲快. .=_=

E加總算溫左. . 數學,英文,同少少中文. . .其他咩都未開始溫:S. . ..我總共有7科,姐係仲有4科未溫(有:LS,化學,物理同埋BAFS)不過.  ..其實BA真係冇諗住溫~. . .而化學同物理都唔洗點溫. . .姐係E加只差LS. . .唉.. .LS點溫呀/_\

救命呀!!!!!!!!!!!@@我仲要做功課呀. . .仲差BA 2份w.s,中文一張w.s, IES,之後好似冇lu. . ..

時間真的唔夠用的說~@@ 唉. . . ..

1月buy psp仲有相機. . .超期待中XD






訪客留言 (返回 MRS2009 的日誌)


billy07125 於 2011-12-29 10:08 PM 發表:
毒野:p
未溫過書+未做hw=.=
咁我應該死得..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一齊la mo mo^_^唔洗怕,有我陪你XD
Posted at 2011-12-29 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]