YO~大家好. .好耐冇見la@@,都係個句,大家有冇掛住我先><
今日好開心的說. . .今日原本係預左溫書. . .點知比個fd捉左去mega box機鋪打機@@ 機鋪這地方已迷上了><好鐘意玩賽車. . .下次再去玩先^_^. . ..今日去完機鋪,之後就去左碌"齡". . .個D波真係好重呀><,不過就真係好好玩. .番到屋企已經9:00-_-" 之後就掛住彈琴 . .冇溫書/_\
唔得la>< 真要開始溫書la. . 再唔溫就死得X_X. . .好彩我E加有補習,如果唔係會死得仲快. .=_=
E加總算溫左. . 數學,英文,同少少中文. . .其他咩都未開始溫:S. . ..我總共有7科,姐係仲有4科未溫(有:LS,化學,物理同埋BAFS)不過. ..其實BA真係冇諗住溫~. . .而化學同物理都唔洗點溫. . .姐係E加只差LS. . .唉.. .LS點溫呀/_\
救命呀!!!!!!!!!!!@@我仲要做功課呀. . .仲差BA 2份w.s,中文一張w.s, IES,之後好似冇lu. . ..
時間真的唔夠用的說~@@ 唉. . . ..
1月buy psp仲有相機. . .超期待中XD
|