今日又熱又悶~
訓到12點幾起身;
3點幾同Yiptsz過左polam搵cindy
同Yiptsz傾傾下以前d野又喊
好嬲點解之前d fd要呃我
每日知既野愈黎愈多
日日個心愈黎愈痛
痛完又痛.好辛苦
喊完又累又訓又喊
生活變得如此簡單?
呀縈黎左搵我;
Next,過左新都
陪cindy買野
行左陣Yipysz走左佬~
我同呀縈又走.
糸我屋企樓下坐左陣又知道左d野
夜晚照樣出去hea.
煙.吹水.煙.吹水
哈哈.,原來我1直搞錯左~
吾糸鄧浩賢
糸鄧浩然
黃慧儀你個pk
吾聽我電話!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
星期6 清水1灘BBq 去既朋友請sms me;<
何時讓我看清楚你是1個怎樣的人
流血啊/_\
|