-
My DiaRY
MaNLk3
暱稱: WMI♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-08-19
2010-08-18
2010-08-15
2010-07-30
2010-07-28
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 624
今日人氣: 0
累積人氣: 5490
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


2009-12-15 分類: 未分類

今日我真糸5糸幾開心;
見到自己個好朋友喊既時候;
自己刀5糸好好受;
陳嘉寶;你條粉皮
點解你做人可以做到咁賤格咖
你D FD五想你同縈縈拍拖你就可以聽佢地講五拍咖Na?
依家邊個要同縈縈拍拖牙?
糸你牙陳嘉寶
5通連選擇女朋友刀要聽你d fd講?
你咁鐘意聽人地枝笛咖?
人地叫你去死你又5去死?
就算你同佢拍拍下真糸覺得冇咩feel喇;
你點解5早d單聲講分手要拖拖拉拉成個8婆咁;
你真糸好黑人憎囉
連我呢個旁觀者都頂你5順喇;賤人
你講既出黎只不過糸呃人;
你講你自己會對縈縈點點點;
全部刀只不過糸你作出黎既大話
你仲要另結新歡;
我話緊黃曉玲牙!!!
你知五知個字點寫咖?
你扮咩乖乖仔姐?
你5洗再扮喇 低能仔;'
你已經俾人踢爆左喇;
你糸個點既人;大家有眼睇
可能你覺得我地咁細個5識諗野;
會覺得我地好幼稚;
但糸我地刀識5開心咖,刀識喊咖;
我地刀識分咩糸黑白咖
可能你會覺得成件事真糸同我無關;
但糸你整喊縈縈;
就緊糸關我事;
我5會俾我既朋友為你呢d咁既賤人流眼淚
如果你仲糸人既你就應該同人say番sor;


睇番縈縈個xg:
陳嘉寶 .你唔洗再乖乖仔吧!你做過d咩.大家心知肚明
從前.無可否認你對我好好
但近日,我聽到的係你 令我傷心的消息
''風聲很多心聲全部關於你

我明白.你可惡的同學,老師都唔想我同你拍拖
給你很大壓力
但這就是你的理由?

你曾經答應過我,等到考完試會黎搵番我
我仲一直等..
你可以否認你沒另結新歡
但我總不相信旁人的謠言全都是虛構!
(6A黃曉玲)

你可以block我.
但我總有千萬個朋友可以add你吧

'係大學要過荒淫既生活'
是你講的嗎?!
緊係啦.大學花花世界.你當然想幹荒淫事!

盡管你用不同途徑去鬧我(facebook)
但也難掩飾我的傷痕!

♠每個男既都喜歡貪新忘舊



***縈縈;呢個世界咁多好男仔;
5糸正糸得陳嘉寶1個;
而且陳嘉寶都5糸1個好男仔;
你5好再為呢條友傷心喇;;
搵番個好男仔喇xd
你教過我;
下個更美好

 



2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


2009-12-04 分類: 未分類

我知道未必每天都能活得快樂



2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


棠棠生日快樂xd 分類: 未分類

11.26
棠棠既大日子xd
今日糸佢既13歲生日
佢就好na有得做壽星女-v-
朝早起身糖籽打俾我叫醒左我
諗住陪佢食早餐但糸最後刀糸自己遲左搞到冇得食/_\
9點鐘自己去左搵縈縈;')
跟住等埋KaiWinG葉籽同埋壽星女就出發去唱k
1開始覺得悶悶地
跟住愈唱愈興奮*v*
到左唱生日歌既時候na;
我地俾左個驚喜俾棠棠
我就糸間K room到點生日歌
當隻歌1唱個時縈縈;kAIWinG同埋葉子就拎個CAKE入ROMM
5知棠棠覺得驚5驚喜呢?_?
到左3點幾左右KaiwinG要交收
葉子去左陪佢
得番我,縈縈.棠棠3丁友仔糸到唱
到4點就走左Na
番到去搵左糖籽1陣就番左屋企.
因為5舒服不宜留得太耐
我又發左您脾氣na今日
我刀知我有時真糸幾5講道理
但糸我會改ok??



棠棠生日快樂
 



2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 分類: 未分類

★今日超超超超超超凍!!!
琴晚凍到4點幾起左身-V-
我牙媽話糸因為我黎M所以身體差D
會驚凍-_-
MorninG同棠棠同埋李惠儀1齊番學;'
小測5洗早會上班房
上到班房刀起碼冇咁凍
梁立勁勁勁好人*0*
佢借左件3俾我
刀暖番d.
不過d手指腳指仲糸好凍=)
上堂冇咩點聽書
肥sir講書5糸好明
數學小測差1條就全對
我拎左11/12
糸咪好叻先!3!
地理又小測
頂.咁拉多小測咖
幾多分就5知na x)
放lunch縈縈個媽媽好好人咁幫我買左3文fish壽司.0.
真糸5該哂xd
食完上番班房吹下水.
上中文堂有堂5洗上有堂要上
因為miss帶人出去朗誦
miss5糸到個時我地班痴左線-,-
最後個兩連刀糸連堂通識
悶到無能
隻眼又紅哂
就訓左一陣
以為有鬼叫
俾d鬼叫聲嘈醒左
原來糸電腦發出既聲-0-
放學前同澄澄吹水
諗下去邊到慶祝生日
就糸咁過左1日na ;)



 



2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


2009-11-16 分類: 未分類

今日糸我既大日子;’
今日我黎M/___\
仆街勁痛
哈哈-,-
琴日諗野諗左成晚冇訓到
諗下D五開心既野拉.
諗下去邊到玩
搞到5夠訓-0-
上數學堂又成日心不在焉-.
又要迫自己聽書波
-,-
到英文堂個時就聽條友尻up
好憎上佢堂囉
又悶又無聊 正糸糸到成堂講英文
5講下d中文解釋
搞到人地聽刀聽5
刀同佢講左n咁拉多次話聽5明咖na
死性不改 仲要用英文解釋
!!!!!
食完lunch到通識
正糸頂5順訓左
跟住俾梁明同牙sir叫醒左
好累牙/_\
通識總測拎左16/31
我會再努力咖x)
到放學最尾個小息發生左個小插曲
na五提=)
去左課外活動
糸咁叫miss5理我-,-
上班房到就6
汁書包俾牙嬸嘈完就走na^3^


提早幾日同棠棠講:
HappY BirthdayTo You
就算您生日個日我人5到禮刀會到
放心*V*