今朝早起左身冇耐就fly左出街;D 同yee去左食早餐 跟住周圍收con錢; 同yee分頭行事;p 跟住就去左mK拎con 但糸等左個批家好耐佢刀仲未黎; 就周圍hea左陣等陣 拎完con去左寶林搵個5撚識既粉皮;o 糸公園同佢地hea左陣就走左la; 聽日就可以去bbq na 超期待 哈哈
頭先睇番自己之前d相; 發覺以前自己細細個個陣個樣刀幾on99; 呢張糸幾個月之前影既;發覺自己真糸變左好多lor 上個禮拜既;) 頭先仲搵番我堂家姐個B 佢好得意咖;眼大大咁xd 我仲記得我以前曾經講過;我五會變; 以前就真糸白痴;諗野就簡單 但糸依家;人又變左把口又臭左 以前的童真在哪裹? 我好想做番以前既黃敏妍! onon99咁過每1日
16-1-09 朝早同儀儀,綠茶出左去; 交收,還書,俾野牙縈; 跟住買左份禮物俾個fd=) 5點幾個陣落左去搵牙冰牙縈佢地; 落去同佢地吹下水; 個度有好多蚊lor-_- 夜晚同冰表姐;牙冰;牙縈佢地去食自助;) D野食味道刀ok既-v-;; 11點幾就番左屋企na=) *有意買con既朋友們;五該快d搵我;做埋今團會停做;* *GEo con 60蚊對;) *22/11(星期五) 夜晚10點cut單;要買就快手*o*
Today;去左儀儀屋K睇片*0* 哈哈xd 今次糸我第2次去儀儀屋企炸/[]\ 跟住落左街行左陣; 就番左屋企喇; 我差d五記得左我之前同縈縈有個約會; SorrY/_\;; 去左綠茶屋企坐左陣 夜晚出左尖咀玩; 尖咀人山人海; 竟然俾我地撞到葉子同埋棠棠xd 我地真糸有緣=) 我仲買左頂聖誕'冇'黎玩下; 我地經過酒吧;真糸好鬼正 有d鬼妹糸到高歌熱舞xd 氣氛真糸好; 番到屋企刀兩點幾; 不過我刀糸訓5著; 到到朝早6點幾先訓教; 我知道;我只可以扮忘記 傷痕永遠留在心 所以; 朋友們;請不要再為我擔心;
生日快樂牙*雅雅xd