好想快D到聽日丫! 買左個巫毒娃娃畀佢.__.柯嫂應該滿意吧 -v-嘿
娟姐你在哪~ 我要問你拎電話-_-!!
做緊自習 -_- PJ
上網搵料-_-索性抄語釋落去 =D S0 GD!!!
等陣去補習0W0!
嗚哈哈哈.__.今次大有進步丫!
上學期統測 22/40
上學期考試 29/40
下學期統測 17/40
=D 好開心-v-
好攰-︹- s0 PJ !
今日跟共創去打wargame -_-好激!
不過好熱=D 畀bb彈打到刀幾痛-,-
吊-,- 畀ah air 射中中指囉-,-PJ
話說-__-
有班人追住ah sir黎射 -_-
射左好似幾廿槍XD
甘岩我系佢地隔黎-,-跟住ah sir就開槍狂向我地戈邊掃射 ( s0 變態
就吾知點解射中中指 -︹- 真系好x痛-,-
我明白點解符小敏佢地會喊-︹-身同感受
以後吾會再打/口\