調左位-_- 坐門口位 好能悶!
今日lunch time 上去練野,
忽忽又同朱咪咪調轉左枝野吹XD
明明見到佢吹左又話冇-_-!
忽忽系刀要串我-_-吾串我就兇我-,- (大蝦細甘話囉-_-
後日夾BAND丫嘛-_-譜刀系自已練架拉!
又痴埋黎話同我1齊練,好嘟驚-,-
吹吾夠1半佢已經畀寶兒拉走左XD GD
番入音樂室擺野-_-爽! 開冷氣 A___A
朱咪咪吾知講乜又畀佢兇!囧
放學睇1E打辯論A__A
好激烈XD 原來師兄師姐刀系4B-_-
4B竟然講英文XD 扣分扣分!
最尾結果系 1E贏出! 3比0 .___.利害!
1E入決賽打hall戈場-_-勁!
以F.1黎講真系好勁*V*
打hall戈場刀要加油.___.!
|