暱稱: °o○敏°[▊
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 留低 D口水 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: ge老死 ::

 


 

          

 
2006 年 1 月 6 日  星期五 晴天
ya!!!聽日5洗返學!!! 愉快

聽日5洗返學la..好野...
but要返大陸好開心ar
如果星期一5返學仲好(如果病左)

今日圍群仲未返學ar!!
我真係好羨慕佢可以休息咁多日ar
但原來佢琴日已經返左o黎
佢真係好野...話5知點同我地講佢返左
真係俾佢激死.....
佢最好野就係..佢可以淨係同ar散講lor

上人文堂果陣..
差5多做晒D功課
真係好好利用左呢個課堂
1D都冇浪費..冇令ar sir 失望
呵呵呵!!!!

lunch我地留o係學校食
之後我地去左music room
我o係度玩..
Faye & c 明就好勁咁o係度playing 鋼琴
我都好想學ar

之後放學
我地又要"奇異旅程"
今日係"戲劇"
我冇角色..唯有做配角la...
但好好笑...
又要扮怕醜...總之好好笑..
之後到D主角la...
個男主角好低能(我識ga)
我地D冇角色ge就要o係度坐...

完左之後...我,B莉&財仔1齊走
超想食野,特別係 "pie & 撻"
財仔好白痴...
o係度話邊個跟住邊個...
之後仲同我玩...
我地死都要企o係大家ge前面...
之後B莉又1齊玩...
玩下玩下...財仔走lu
冇得玩la....
之後o係摩士公園見到劉wing
佢話因為太凍la..so 行返去樂富搭車...=.=
1日就咁就冇左la...

刊登時間︰2006-01-06 10:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

          

 
2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-01-05 08:38 PM  

 

          

 
咩主題好呢???? 不安

5知點解呢排會咁累ge!!
今日圍群仲5返學
我好想打佢ar
搞到我上堂好鬼悶ar

上第1堂Arts
我地果組&後面果組超級吵ar
但睇到其他組好鬼靜
個場面好好笑..
我&佩珊o係度溫中文默書
但實在太吵la..
溫極都溫5入腦...
so 好驚ar

之後中文
我好努力咁寫&睇完又睇
睇下有冇錯...
枝筆又斷墨喎
搞到我好鬼緊張
收左..佩珊&李敏都話寫錯左1個字
我5知有冇錯ar...
如果有就慘la
要每日留o係學校抄&背(佩珊同我講ga)
希望冇la...

之後英文堂派返Dictation book
我同上次1樣---79分
5幾得幾時(都係eng 堂)
譚嘉如話蔡家榮仲鍾意我(完全俾5到反應)
我好無奈

lunch Faye話要留o係學校(又要儲錢)
c 明話5想o係學校
so 我地拉左Faye出去
返學校果陣..
Faye成日都同講佢5鍾意睇到呂婉青&譚曉彤1齊玩得咁happy5理佢
我都5知點解佢成日都為佢地5開心

放學同Nikki & Faye1齊走
我同Faye放Nikki 去MTR
之後我送Faye去搭bus
好彩佢搭車&我返屋企條路順咋
如果5係我就會好悶ga la
我有時覺得我自己真係好怕自己1個..

刊登時間︰2006-01-05 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]