2006 年 1 月 4 日 星期三 成身散晒!!!! 今日圍群又冇返.... 上Maths&中文堂都係自己1個坐.. 真係好悶ar 上普通話堂Miss佢又播野la 好鬼無聊ar 我次次都差D訓著ar 但點都係訓得5舒服ge... lunch 我地去左m記 我諗住換四眼雞丁個鴨比隻公仔ga 我問果人..問佢有冇得換 竟然話咁快就冇晒 好傷心ar... 我仲見到坐o係隔離果個小妹妹拎住喎 我好羨慕ar 5知點解每次食m記 都要跑返去ge 咁搞法..食左=冇食 我地跑到學校門口 佢竟然打鐘..好彩岩岩趕到咋 之後上生命教育 玩埋D無聊野.. 咩選美大會喎 我真係寧願入hall聽佢講野 起碼舒服D ar 本來放左學 Miss Ng留低我地 我仲以為要抄野tim 點知佢話聽日默書要拎100分 咁就5洗罰la 真係5知要多謝佢定咩ar 之後我同B莉換杉去上"奇異旅程" 個舞蹈室o係男廁與女廁之間 學校真係好奇怪 今日係要練舞... 跳果隻舞開頭好難 但我實在太聰明la 冇耐我就識la...不過都係要努力練下先得 最後拉埋根就走la 拉完之後成個人都散晒!!! 走果陣...見到2個F.1(我識ga!!) 佢地岩岩完左家政學會 佢地整泡芙ar.. 好好味ar..but 好大蛋ge味 返到屋企...今日食炒河粉ar..yummy 之後打日記... 我ar妹佢話今日發生左1件好好笑ga野 (我地成日都互相交流ar...) 之後佢太激動la..1權打落我隻耳仔度... 超痛ar..(5知點解會咁痛ga) 我忍5住喊左出o黎 5知係5係因為呢排心情5係咁好 屈埋o係個心度...先會咁易喊左出o黎 依家仲紅晒.. 我覺得我隻耳仔好鬼敏感喎 打到呢到..我依家要去療傷療傷.. 刊登時間︰2006-01-04 09:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日圍群又冇返.... 上Maths&中文堂都係自己1個坐.. 真係好悶ar 上普通話堂Miss佢又播野la 好鬼無聊ar 我次次都差D訓著ar 但點都係訓得5舒服ge... lunch 我地去左m記 我諗住換四眼雞丁個鴨比隻公仔ga 我問果人..問佢有冇得換 竟然話咁快就冇晒 好傷心ar... 我仲見到坐o係隔離果個小妹妹拎住喎 我好羨慕ar 5知點解每次食m記 都要跑返去ge 咁搞法..食左=冇食 我地跑到學校門口 佢竟然打鐘..好彩岩岩趕到咋 之後上生命教育 玩埋D無聊野.. 咩選美大會喎 我真係寧願入hall聽佢講野 起碼舒服D ar 本來放左學 Miss Ng留低我地 我仲以為要抄野tim 點知佢話聽日默書要拎100分 咁就5洗罰la 真係5知要多謝佢定咩ar 之後我同B莉換杉去上"奇異旅程" 個舞蹈室o係男廁與女廁之間 學校真係好奇怪 今日係要練舞... 跳果隻舞開頭好難 但我實在太聰明la 冇耐我就識la...不過都係要努力練下先得 最後拉埋根就走la 拉完之後成個人都散晒!!! 走果陣...見到2個F.1(我識ga!!) 佢地岩岩完左家政學會 佢地整泡芙ar.. 好好味ar..but 好大蛋ge味 返到屋企...今日食炒河粉ar..yummy 之後打日記... 我ar妹佢話今日發生左1件好好笑ga野 (我地成日都互相交流ar...) 之後佢太激動la..1權打落我隻耳仔度... 超痛ar..(5知點解會咁痛ga) 我忍5住喊左出o黎 5知係5係因為呢排心情5係咁好 屈埋o係個心度...先會咁易喊左出o黎 依家仲紅晒.. 我覺得我隻耳仔好鬼敏感喎 打到呢到..我依家要去療傷療傷..
2006 年 1 月 3 日 星期二 好眼訓ar!!!! 今日係放假之後1日返學 本來今日要英文Dict so 6:30a.m 就起左身la 真戚好5慣 點知上英文堂果陣... Miss話聽日先Dict喎 真係激死我la 今日圍群仲o係大陸happy 佢又5知幾時返喎 佢就happy 我地就慘la!!! 今日Nikki叫我地食lunch1齊去麥當勞 佢話有D野要同c 明講喎 果陣我地都5知去5去好.... 但到左lunch 見5到c 明(應該同Nikki1齊) 我地都諗住去麥當勞join佢地 但見到Faye o係小食部買緊野食 原來佢又為左買漫畫要儲錢5出去食喎!! 咁我地冇理由淨返佢1個o係度咁悶 咪o係學校食lor 之後c 明嬲爆爆咁返左o黎 仲5理我地tim 我諗佢都需要冷靜 咪冇去搵佢lor 我地去買野飲 Faye 好衰...成日都蝦我 maths堂好好玩... 我,彭月荀& katy o係度玩 吳sir 好煩ar...係咁啤住晒... 之後1放學 就同Faye 1齊走lu 每次我地1齊走都好多講ga... 咩都講... 我發覺我真係有好多可以傾心事ge知己 真係好happy!!! 刊登時間︰2006-01-03 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日係放假之後1日返學 本來今日要英文Dict so 6:30a.m 就起左身la 真戚好5慣 點知上英文堂果陣... Miss話聽日先Dict喎 真係激死我la 今日圍群仲o係大陸happy 佢又5知幾時返喎 佢就happy 我地就慘la!!! 今日Nikki叫我地食lunch1齊去麥當勞 佢話有D野要同c 明講喎 果陣我地都5知去5去好.... 但到左lunch 見5到c 明(應該同Nikki1齊) 我地都諗住去麥當勞join佢地 但見到Faye o係小食部買緊野食 原來佢又為左買漫畫要儲錢5出去食喎!! 咁我地冇理由淨返佢1個o係度咁悶 咪o係學校食lor 之後c 明嬲爆爆咁返左o黎 仲5理我地tim 我諗佢都需要冷靜 咪冇去搵佢lor 我地去買野飲 Faye 好衰...成日都蝦我 maths堂好好玩... 我,彭月荀& katy o係度玩 吳sir 好煩ar...係咁啤住晒... 之後1放學 就同Faye 1齊走lu 每次我地1齊走都好多講ga... 咩都講... 我發覺我真係有好多可以傾心事ge知己 真係好happy!!!
2006 年 1 月 2 日 星期一 頭好暈ar!!! 今日好勉強咁起左身 因為要趕住睇最後1集衛斯理 之後ar爸買左麥當勞俾我同ar妹食 食完就開始做功課la 開頭睇2本英文 story book 嘩....!個頭好暈ar..差D嘔ar 做做下功課.. 例牌要同ar妹玩下先 我諗住整D水落佢度 點知成隻手打左落條柱度... 痛到我ar.... 之後仲夾親隻手指tim 真係黑.... 夜晚我同ar爸出左去 買左2件杉俾ar媽.. $2xx ar 聽日就要返學la.. 好慘ar...好5想ar 刊登時間︰2006-01-02 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日好勉強咁起左身 因為要趕住睇最後1集衛斯理 之後ar爸買左麥當勞俾我同ar妹食 食完就開始做功課la 開頭睇2本英文 story book 嘩....!個頭好暈ar..差D嘔ar 做做下功課.. 例牌要同ar妹玩下先 我諗住整D水落佢度 點知成隻手打左落條柱度... 痛到我ar.... 之後仲夾親隻手指tim 真係黑.... 夜晚我同ar爸出左去 買左2件杉俾ar媽.. $2xx ar 聽日就要返學la.. 好慘ar...好5想ar