
今日係除夕ar
聽日就係新ge1年la
1定會有新ge開始(我有信心)
今日12:30起左身
之後約左B莉1:30返學校拎英文 report
之後返到去見到吉昌
妘ㄚY冇咩點變...
之後拎完野...
諗住走..點解被B莉拉住....
之後仲見到奶媽tim
之後返左屋企lor
幫ar媽落街換野&買ice cream
做下末?食下野咁就1日
幾無聊ar
好快就放完假la
仲有4個鐘就2006年
我o係度預先倒數先
5,4,3,2,1 happy new year
許個願先......55
大家祝願我願望成真la
我都祝願大家願望成真.....
 |