今日勁hapi呀!!! 因為我今日又見到王子啦!!!
哈哈...
我今日參加左個學校活動...
走果時要自己走滴`
所以我係等過馬路果時..
見到"棒棒堂"架車經過....
跟住就見到王子啦''
超好"運"滴!!!!`