| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 9 日 星期日  |
買袋袋...  |
分類: 未分類 |
都成一個星期冇打BLOG啦''
大家有冇掛住我...d日誌呢????ha..
呢排勁唔得閒...'
又要做功課..\\\
又要溫書...**慘t^t
終於都俾我等到星期日啦..
難得唔洗返學..]]
就緊係要出下街..行下嫁啦''
你話係咪先\\
所以..//
我今日好乖..
陪呀媽行街..(其實係呀媽陪我行..嘻嘻'')
我地今日去左apm行..
行下行下..
見到d袋都幾令..'
就去睇啦..
跟住就好順利咁買左個"書包"
哈...hapi 野!!!!!
多謝媽咪..錫淡先..!!!!
哈..!!]
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 79 | »
|