今日好hapi呀!!!
差唔多成個晏晝都係到玩‵
今日幫呀sir搬野..(其實係係到玩)]]
勁hapi..
勁笑...
之後就開始揀學會啦...、
我揀左"紅十字會'',,"常綠社",,重有1個唔記得叫乜名!!!!
之後就周圍行..
睇人地d學會攤位''
好玩//*
哈...‵
之後放學同d fds去圖書館做功課''
真係乖呀!!!=.=