今日同左2個fd去apm行街街...睇袋袋..又影左貼紙相wo..重見到熟人tim'']]
其實果個熟人就係..
就係...
就係鄭祖''藝''啦...不過好彩,,佢見唔到我地...哈哈:]\
今日都幾happy!!!但係就冇左好多時間做功課..](我係咪好勤力呢..哈哈//..)
你地應該會話..咁係因為你之前懶姐..//=.=
好啦.我要做功課啦..;;]
唔知有冇人為我加油呢...有既話就快d留言啦...嘻嘻''][