哈哈....今曰好hApPy呀...因為今日係''銜接課程''既最LASt Day..之後果個8月都唔洗早起身啦..ha..
今日重有個所謂''畢業典禮''..但其實係去做問卷..悶到嘔...跟住我地返返課室...準備走既時候..我地班果2個''班主任''(F.5學生)同我地影相&交換msm咁..搞到真係有d似畢業咁..有d唔捨得..
好啦..今日講住咁多先啦...