今日上個外籍老師堂果陣...我又唔曬"兔仔跳"la...=]
不過佢叫我地班做一個動作...就係..左手擺係頭頂..右手托住左手手臂..+.+跟住佢又叫我地面向門口位..佢就企係近門口果度..攞佢部電話出黎..跟住就影左相..嗚..有人唔望向門口..個外籍老師就話..如果你地唔望呢邊..就要"兔仔心"(唔知幾多次)..
就係咁..我地就俾佢影左相啦..嗚.. 影完之後..佢重係到奸笑..我愈黎愈覺得佢有問題..
下星期又有新動作..唔再係''兔仔跳''啦...佢話呢個新動作會俾''兔仔跳''更加辛苦&更加熱...嗚...我唔想再過d咁既生活啦...
|