講明先..呢篇野都幾長下.所以請大家俾d耐性去睇...如果唔睇可以直接留言嫁.哈哈"}
唔該曬咁多位!!!!
今日6點幾起身去返學...]應該係話去參加hkac既活動..就係行山啦...]]]\
朝早8:30-12:30到左右係講解hkac(hong kong adventure corps)既制服...2點幾出''法''去行山...
我地由我地學校一直行去'飛鵝山'..遠到爆!!!~
我地途經"犀"貢入面既屋"川"..見到好多好令既屋...羨慕ing!!!!
我地重見到黑羊...重有pig..我地重見到好多狗...'勁驚
我地行過..d狗就勁"廢"我地...d呀sir話因為我地唔係果到既人..所以佢地係咁"廢"我地..真係好恐怖..++
之後我地就去到'飛鵝山'啦~~
d路勁難行!!好少正式既樓梯..//
好多樓梯都係由石&泥所做成既..加上d石有好多青台..所以好危險"
又上又落咁..好辛苦..我地又見到好多好colourful既"姑"..好得意..'\
行左成3粒鐘呀陰公..我第1次行咁耐山嫁...''嗚..t^t[]
行到我死咁制*....*
唉..返到黎重要寫感想..真慘..!!t^t
**大家快d黎留言..支持下我啦..!!!!--
|