`♥ BuNNy k!nG♥
Maggiekiki
暱稱: ♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最新文章
2010-01-02
2009-03-01
H - B
打 針 嚕
鬼 屋 `
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 228
今日人氣: 4
累積人氣: 3893
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
每月文章
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


行山... 不安 分類: 未分類

講明先..呢篇野都幾長下.所以請大家俾d耐性去睇...如果唔睇可以直接留言嫁.哈哈"}

唔該曬咁多位!!!!

今日6點幾起身去返學...]應該係話去參加hkac既活動..就係行山啦...]]]\

朝早8:30-12:30到左右係講解hkac(hong kong adventure corps)既制服...2點幾出''法''去行山...

我地由我地學校一直行去'飛鵝山'..遠到爆!!!~

我地途經"犀"貢入面既屋"川"..見到好多好令既屋...羨慕ing!!!!

我地重見到黑羊...重有pig..我地重見到好多狗...'勁驚

我地行過..d狗就勁"廢"我地...d呀sir話因為我地唔係果到既人..所以佢地係咁"廢"我地..真係好恐怖..++

之後我地就去到'飛鵝山'啦~~

d路勁難行!!好少正式既樓梯..//

好多樓梯都係由石&泥所做成既..加上d石有好多青台..所以好危險"

又上又落咁..好辛苦..我地又見到好多好colourful既"姑"..好得意..'\

行左成3粒鐘呀陰公..我第1次行咁耐山嫁...''嗚..t^t[]

行到我死咁制*....*

唉..返到黎重要寫感想..真慘..!!t^t

 

 

**大家快d黎留言..支持下我啦..!!!!--