嘩... ...我番黎啦~大家有冇掛住我咁呢~!!(笑)一個月唔係香港,好多感覺都淡晒lu~我都冇再好似一個月之前咁,成日喊lu!!
原來有時間出去行下,對個人真係幾好架~!!雖然,係呢一個月入面,我都仲係有諗起佢,但係對佢o個種感覺已經冇之前o既深lu~
係到,我好多謝咁多個有留過cm鼓勵我o既人,多謝你地呀~!!我終於明白到朋友幾時都係比戀人重要~!!多謝你地呀~!!^^
呢一個月到,我覺得自己係係到hea晒D時間,根本就冇做過D咩有意義o既野,又冇學到D咩有用o既野~xp
唯一我覺得最有意思o既就係睇左兩本書,一本係<<圍城>>,另一本係<<家>>~!!
睇完呢兩本書,我先發現,原來D名作家o既書,唔係我想像中咁悶~!!呢D書都可以好好睇同好有意思~!!我以後要多D睇呢D書先得~!!=)
你地呢?!呢個暑假過成點呀?!話咁快就要開學啦喎,做晒功效未呢?!我就仲未做晒啦~哈~!!不過唔係好多~聽日祇有做晒o既~!!^^
聽日我將會超忙lor,好多野要做~!!書我又未買晒=p,又要去一去灣仔~wu~!!好耐冇試過咁多野做啦~!!^^
好啦,唔打啦~!!88,各位晚安~!!^^
|