我o既世界
希望所有上我個blog o既人都會得到幸福~!!
得到幸福要同我講喔~!!
等我都開心下牙嗎~!!
GoD BlEsS AlL Of yOu~!!
MeI8023YaN
暱稱: 熊仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
俾個最好o既印象你地先...
多喜歡你從來不會說.....
今日我真係好開心~
咁都唔俾多分我!!
個人好似開心左~!
文章分類
全部 (39)
||......怒**|| (1)
日常生活 (11)
反叛的我 (2)
愛你 (19)
對你的承諾 (2)
醒覺了 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 170
今日人氣: 4
累積人氣: 1254
2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


我番黎啦~!! 愉快 分類: 日常生活

嘩... ...我番黎啦~大家有冇掛住我咁呢~!!(笑)一個月唔係香港,好多感覺都淡晒lu~我都冇再好似一個月之前咁,成日喊lu!!

原來有時間出去行下,對個人真係幾好架~!!雖然,係呢一個月入面,我都仲係有諗起佢,但係對佢o個種感覺已經冇之前o既深lu~

係到,我好多謝咁多個有留過cm鼓勵我o既人,多謝你地呀~!!我終於明白到朋友幾時都係比戀人重要~!!多謝你地呀~!!^^

呢一個月到,我覺得自己係係到hea晒D時間,根本就冇做過D咩有意義o既野,又冇學到D咩有用o既野~xp

唯一我覺得最有意思o既就係睇左兩本書,一本係<<圍城>>,另一本係<<家>>~!!

睇完呢兩本書,我先發現,原來D名作家o既書,唔係我想像中咁悶~!!呢D書都可以好好睇同好有意思~!!我以後要多D睇呢D書先得~!!=)

你地呢?!呢個暑假過成點呀?!話咁快就要開學啦喎,做晒功效未呢?!我就仲未做晒啦~哈~!!不過唔係好多~聽日祇有做晒o既~!!^^

聽日我將會超忙lor,好多野要做~!!書我又未買晒=p,又要去一去灣仔~wu~!!好耐冇試過咁多野做啦~!!^^

好啦,唔打啦~!!88,各位晚安~!!^^