我o既世界
希望所有上我個blog o既人都會得到幸福~!!
得到幸福要同我講喔~!!
等我都開心下牙嗎~!!
GoD BlEsS AlL Of yOu~!!
MeI8023YaN
暱稱: 熊仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
俾個最好o既印象你地先...
多喜歡你從來不會說.....
今日我真係好開心~
咁都唔俾多分我!!
個人好似開心左~!
文章分類
全部 (39)
||......怒**|| (1)
日常生活 (11)
反叛的我 (2)
愛你 (19)
對你的承諾 (2)
醒覺了 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 170
今日人氣: 2
累積人氣: 1264
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


終於打風啦~!!yo~! 分類: 日常生活

之前D天氣咁熱~熱到個人都勁冇心機~!!琴晚終於打風啦~今日天氣勁涼爽lor~超好的~!!所以今日我一起床都勁有精神架~!!

琴日收到細妹o既電話呀~超開心的~!!聽佢D語氣,佢應該係o個到住得幾好,應該冇俾人蝦~!!佢過得好就好啦~我唔想佢受一點o既苦,

有咩我黎受就好啦,我唔想身邊o既人辛苦~!!細妹收到我o既信啦~嘻,佢話好開心呀~!!^^我聽到佢話開心,我都開心啦~!!^^

我21號就會番大陸啦~!!到時就聽唔到佢o既電話架啦,不過我會寄信俾佢o既~!!可以係23號之前離開香港,係一件好事... ...

因為23號就係佢生日啦... ...我知我仲未可以完全放低佢... ...如果23號我仲係香港,我一定又會亂諗野... ...咁樣好辛苦,

所以我同老豆講,俾我自己一個番大陸... ...我知道只有離開香港一段時間,我先可以完全放低佢... ...

反正佢生日o個日都唔希望見到我架啦... ...所以我走唔走對佢黎講,根本就一D都唔重要... ...

好啦~唔好講D令人唔開心o既事啦~先笑一個!!(白痴)細妹同佢個男朋友真係好好呀~!!兩個成日都同我講好MiSs對方,

我好為佢地開心呀~!!可以搵到一個咁愛自己,自己又咁鍾意o既人係好難o既事,而咁難o既事,佢地做到啦~!!

我相信佢地一定會有個GoOd EnDiNg,我一定會祝福佢地架~!!^^我都希望見到細妹幸福~!!