琴日我同左班FD出街,佢地都知道左我同佢o既事,佢地個個都好好,
佢地都好關心我~!!最好笑就係佢地個個都爭住講佢點唔好,點唔好,
我身為佢前女友,我一邊聽,一邊係到諗,咩佢真係咁差咩?!
點解我唔覺o既?!總括左佢地o既說話,佢都有好多宗罪呢~!!
或者佢真係唔好啦~!!不過現家佢o既好同唔好都唔關我事啦~!!
學我班FD講,佢呢D咁o既人邊值得你去唔開心呀~!!如果真係唔開心啦,
唔開心過就算啦~!!唔好再唔開心落去啦~!!
話唔定前面有一個比佢更正o既係到等緊呢~!!(我聽到都唔知講咩好啦)所以,我決定左啦,
呢個blog我會一直用落去,但係我唔會再打佢o既野,
現家開始,我要為我自己而活~!!我要打番我自己o既野~!!
但係我唔會de左我之前為佢打o既野,
就當係俾自己一個回憶都好呀~!!(或者應該話係一個教訓~!!)
雙魚座o既我果然好快可以從情傷中好番~!!^^
|