同時介紹兩部電影吧~
<變形金剛2>與<博物館奇妙夜2>
都系屬於續集
變形金剛暫時未上演....
博物館奇妙夜就非常搞笑~~~
唔知點解
總覺得呢排好doom....
哎........好鬱悶
昨晚開始
英格蘭對哈薩克斯坦
阿根廷對哥倫比亞
巴西對厄瓜多爾
今晚
法網男單決賽
聽日
NBA總決賽第二場:魔術做客斯坦普斯VS湖人
哇塞~~~~
比賽真多啊
可惜很多比賽都看不到......
明天星期六
一個特別ga日子
我們部門又舉辦活動lu~~~
點解咁興奮???
又有我份策劃呢~
當然興奮啦~~
今次舉辦羽毛球比賽
正點吧?
嘻嘻~~~~
-------------------------------------
可惜.....
我系裁判
無辦法參與比賽/////
不過我都會秉公辦理ga!!!!!
絕對唔會偏私
頂~~~~~~~~~
又要培訓新人............
而且仲要系中大(中山大學高材生)
暈
太高傲噶傢伙
好像柄佢一獲!!!!
----------------------------------
最近覺得心情好好多(除左今日)
工作都無咁忙了~~~
真輕鬆
今日同my honey去行街街~
但佢未買到鞋...有點失望...
-----------------------
有個好FRIEND同事今日終於辭職了
好唔捨得呢~
成班人為佢餞行
同佢舉行左歡送會~~~
有點難過.....