首先要祝願各位母親:
母親節快樂~~~~~!!!!!
-----------------------------------
琴晚去網吧玩到好夜
今日電話突然響起
"喂,細佬,起身去飲茶吖~~"
原來大家姐打電話來call我去飲茶
"今日母親節,同埋媽媽去飲茶呢~快D換衫,等間來車你"
OH~~
系懵惺惺ge狀態下換衣服
上衣同褲都穿反了....
傻BB.....
--------------------------------
不過今早去飲茶噶地方都算唔錯
系房入面
好安靜
吃飽就翻去訓了~~
非常幸福噶感覺 |