終於可以運動下~


個人資料
Milanor822
暱稱: MiLanor_G
性別: 男
國家: 中國內地
地區: 其他地區
MORE...  
月 曆
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新日誌
十一長假點算?????
忘了 忘...
歡樂噶生日PARTY~
酷熱天氣到廣州
狂妄 會後悔
日誌分類
全部 (41)
工作 (15)
生活 (20)
電影 (5)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 77
今日人氣: 1
累積人氣: 438
搜 索
RSS Feed

2009 年 3 月 28 日  星期六   時晴時雨


NEW 崗 位 oh....yeaaah 自滿 分類: 工作

收到新通知后

感觉有点莫名噶興奮

終於唔需要做數據處理lu~~~~~

oh~~yeaaah

快樂噶心情迎接新挑戰!!

不過最期待噶系佢噶回覆

明日以後

會系點呢?????

值得嗎?????

----------------------------------------------------

自信

我家姐同我講,要對自己自信一點

畢竟生活系自己噶

唔可以咁容易就放棄

SO

我要做翻D野

快到佢生日了

禮物已經準備好

正在霖緊有咩節目??

----------------------------------------------

改變唔到別人就改變自己吧

呢個系我噶生活原則

工作上有咩唔開心

我都會選擇放縱自己

最好選擇噶方法系踩住部單車

去一D比較陌生噶地方行走一下

心情的確會放鬆很多

可惜今日落雨了......

無辦法外出...........

------------------------------------

因為手上工作較趕

聽日又要翻工了

連續工作到下星期55555

then

要早點休息了......




2009 年 3 月 26 日  星期四   陰天


毙!!!!!! 不安 分類: 生活

明天星期5

听日到我主持晨會了!!!!!

公司規定:

各個部門都必須每天早上開晨會

8:30開始(既系剛返工)

以輪流制噶形式

所以人人有份,永不落空......

我地部門成90多人

輪一次都要成幾個月(幾乎1個季度1次.......)

----------------------------------------------------------------------------------

雖然我有備而來

但都系害怕

而且我一向手心都多汗

一緊張就不停流.....

點算!?!?!?

神啊   救救我吧

最近又成個星期咁加班....

苦悶

又做得唔好

成日卑人話

頂~~~

真系想馬上辭職(林下而已)

-----------------------------------------

多麼想去旅遊散下心~~~~

林林下

去台灣玩下都是個不錯噶選擇

if

有足夠噶水腳噶話

 




2009 年 3 月 22 日  星期日   陰晴不定


嬤 嬤 生 日 開心 分類: 生活

琴晚同朋友去OOD傾計

玩骰子

我唔系好掂......

輸左好多

飲左都唔少

起身有點遲(頭痛_________)

因為今日系嬤嬤噶生日

親戚們都翻來幫佢慶生^^

成班哇鬼又來搞搞陣了!!!!!

----------------------------------------------------------------

12點

佢地都未翻來

見無聊系屋K

所以選擇去"屈銀紙"

買支剃鬚膏

順便去味千食個面

N久無系個度食野咯

之前幾乎個個月都去2,3次

但佢都無VIP卡卑我噶.....

----------------------------------------------

佢地下午差唔多2點翻到

oh~~~~

又去唱K了(呢個月第三次了)

但佢地先選擇去行街

無所謂啦

天佑城又唔系第一次逛了

點解佢地都系咁興奮噶????

陪男噶時候就咁開始了....(陪5條囡行街)

不過D人可能會系度羨慕____haka

and

之後去KTV唱k(呢度省略)

-------------------------------------------------------

6點夠鐘走人(其實D人都未去到噶......成8點先開始食)

原來大佬同細佬都唔得閒翻來

有點失望.........

食完飯之後

我同個3條友仔就系酒店門口玩(陪下佢地顛啦~~哈哈)

連隔離個泊車歐吉桑都覺得WE're

sa下sa下.....

真系好開心^^

因為太耐無見了

雯,系時候KEEP KEEP了

PS:年輕版波君有點.......................不宜置評.............................................

 

 

 

表妹送噶水晶____不錯,多謝你




2009 年 3 月 19 日  星期四   陰晴不定


忐 忑 不 安 =_= 分類: 生活

琴晚飲多了

早上好似有D懶床

唔系咁想起身

手機設定鬧鐘響左幾下

我仲以為系7點半了@_@

原來7點10分而已..............

想到今日踩單車翻工

好!

就早點起床啦

----------------------------------------------

食完早餐大概20分

摞個便當(飯盒)就馬上走人/////////////

天氣唔錯,而且有點微風

呵呵^_^

路上唔系咁多車

可能系我早啦

平時去逼公交     

注:系逼公交-_-|||

心情一點都唔好

所以今日好FREE~~~yeah

------------------------------------------------------------------

腳傷好了

但心傷未好......

好希望佢能回心轉意

不過總覺得事與愿違

唔知點算好

哎................

仲未有答覆

但答覆好似就系結束

信心

原來真系好難可以穩翻

---------------------------------------------------

 




2009 年 3 月 13 日  星期五   寒冷


右腳嚴重受傷 痛苦 傷心 分類: 生活

昨晚,同埋家姐去買生日禮物卑人

到精品店穩個只公仔

穩左好耐都穩唔到............

個只公仔叫MARIE

估唔到呢度N間都無....失望

----------------------------------

然後同家姐去超市

買左N多事物(^^發左工資,口癢)

系埋單個時

突然電話來話去PLAY BALL

咁就好快速咁摞曬野返去

接著踩LING LING去球場

個時都9點多了

不過球場都系好多人(可能系個度噶燈開通宵噶關係啦而且系個大空地)

到場噶都已經有4個同事了

不過佢地都系度等場

好無奈啊~~~

有3個女士系度打緊

佢地唔夠膽佢踩場

等所有人到齊之後

我地轉到對面個場同人地打

----------------------------------------------------

雖然同場較量噶人都唔強

不過我地呢班成日坐系OFFICE噶人來講

哇~~~~好體力

跑到我地索曬氣

後來人走得差唔多個時

我地開全場

跑全場噶感覺真系好HIGH

一個字:爽

但系一個上籃噶動作中

卑個大只佬撞到.....

撞於左右邊大腿

而且落地個時滑到

痛苦!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------------

所以今日走路都系ge 下ge 下咁

 



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »