琴晚同朋友去OOD傾計
玩骰子
我唔系好掂......
輸左好多
飲左都唔少
起身有點遲(頭痛_________)
因為今日系嬤嬤噶生日
親戚們都翻來幫佢慶生^^
成班哇鬼又來搞搞陣了!!!!!
----------------------------------------------------------------
12點
佢地都未翻來
見無聊系屋K
所以選擇去"屈銀紙"
買支剃鬚膏
順便去味千食個面
N久無系個度食野咯
之前幾乎個個月都去2,3次
但佢都無VIP卡卑我噶.....
----------------------------------------------
佢地下午差唔多2點翻到
oh~~~~
又去唱K了(呢個月第三次了)
但佢地先選擇去行街
無所謂啦
天佑城又唔系第一次逛了
點解佢地都系咁興奮噶????
陪男噶時候就咁開始了....(陪5條囡行街)
不過D人可能會系度羨慕____haka
and
之後去KTV唱k(呢度省略)
-------------------------------------------------------
6點夠鐘走人(其實D人都未去到噶......成8點先開始食)
原來大佬同細佬都唔得閒翻來
有點失望.........
食完飯之後
我同個3條友仔就系酒店門口玩(陪下佢地顛啦~~哈哈)
連隔離個泊車歐吉桑都覺得WE're
sa下sa下.....
真系好開心^^
因為太耐無見了
雯,系時候KEEP KEEP了
PS:年輕版波君有點.......................不宜置評.............................................
表妹送噶水晶____不錯,多謝你 |